pc'tje online kopen

hallo lezers ik heb een pc'tje op t oog maar zelf weinig verstand van, zoek een instap modelletje die ik later kan laten upgrade ergens volgend jaar,
moet een beetje kunnen game"niet ultra natuurlijk past niet in me budget" en bewerken van me zoon ze voetbal filmpjes

heb een budget van 500,-
en dezen persoon wil het aan mijn verkopen voor 450,-
i6400
16gb Ram
Gtx 1060 6GB
156Gb ssd
1TB Hdd

is dit een totale miskoop dat er betere zijn voor dezen prijs of is dit een redelijk nette prijs voor dit pc'tje ?

Hallo Feroces, welkom op het forum.
De genoemde PC is best aan de prijs met 450 euro.
Ook weet je niet of er een goede voeding in zit.
Ik zou er 375 voor over hebben.

Maar wat voor upgrade had je later in gedachten en wat versta je onder een beetje gamen.
Voor 500 euro heb je ook een nieuwe AMD instap PC die veel beter te upgraden is dan een gebruikt Intel systeem

Laatst bewerkt:
hallo bedankt voor je reactie,
mijn zoontje vind het erg leuk om Apex te knalle tegenwoordig, en mocht die toevallig de nieuwe cod draaie zal dat mooi meegenomen zijn,
over upgrade bedoel ik dat ik hem na een jaar gewoon weer wat nieuws erin kan doen bv videokaart en processor ofzo ik ben egt een totale leek op het gebied van pc's dus ik weet niet egt hoe alles heet nu heb ik maar een budget vrij staan van 500,- dus een goeie instap model waarmee ik het jaartje gewoon door kom zal top wezen, wat ik zeg games hoeven natuurlijk niet op ultra te worden gespeeld solang het maar niet ps2 beeld is,
wel lekker een snel pc'tje ik gebruik nu een 10 jaar oude laptop die niet eens meer youtube aan kan !!!

Bovenaan