1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Outlook mail ligt eruit, kan niet inloggen. Weet iemand misschien een oplossing?

Discussie in 'Desktop besturingssystemen' gestart door Dabomb, 16 nov 2018.

1. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Heb sinds gisteren avond een probleem dat ik niet meer in de outlook mailbox kan komen.

Krijg de foutmelding:

401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials.
    You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

Cookies verwijderd, kan user en password in voeren maar blijft hangen bij het welkom scherm..

Laatst bewerkt: 16 nov 2018
  2. joz

joz Senior Member

Sinds:
    24 apr 2006
  3. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Denk dat er dan een microsoft server eruit geknalt is. Snap alleen niet waarom ze niet niet tijdiger kunnen opmerken en er iets eraan doen.

4. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Ik heb er maar mozilla thunderbird op de pc geinstalleerd.. Hiermee kom ik wel bij mijn emails.. Via de http route lukt het dus niet.

5. MSDOS Retro

MSDOS Retro Senior Member

Sinds:
    20 dec 2011
    Geen idee of het inmiddels opgelost is bij jou, ik kan via de Outlook.com site inloggen :)

6. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Ja het is weer opgelost. Sinds vandaag dacht ik.

7. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Die hotmail/ outlook server is helemaal ziek aan het worden.

Maak een nieuwe map aan voor farming simulator 19.. Eentje had ik al gekocht onder pc1.

Net koop ik nog een game en maak de map pc3.. En poef alles uit die folderlijst was ineens gewoon compleet verdwenen..

Ga naar me andere pc om thunderbird op te starten.. Hier waren de mappen ook niet te zien.. 5 minuten later, poef ineens weer terug..

Als het zo door gaat, wil ik om veiligheids en betrouwbaarheid beter wellicht iets anders ga zoeken.