1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Outlook emails importeren in Windows Live mail

Discussie in 'Overige software en programmeren' gestart door Jeroen F, 28 aug 2010.

1. Jeroen F

Jeroen F Senior Member

Sinds:
    2 dec 2008
    Beste HWI'ers,

Ik gebruikte tot for kort altijd Outlook 2007. Nu wil ik graag overstappen naar Windows Live Mail simpelweg omdat dit wel gratis is. nu is er alleen het probleem dat outlook alleen naar een PST kan exporteren. en Dit kan ik niet in Windows Live Mail importeren. Weet iemand hier hoe ik mijn Emails uit Outlook kan Importeren in Windows Live Mail. Ik heb allebei de programma's nu op mijn computer staan.

MVG Jeroen

2. noodel

noodel Senior Member

Sinds:
    13 jun 2007
  3. Jeroen F

Jeroen F Senior Member

Sinds:
    2 dec 2008
    kijk, die had ik nog niet gevonden :) het heeft gewerkt! hartstikke bedankt!

Mag een slotje op

4. noodel

noodel Senior Member

Sinds:
    13 jun 2007
    Graag gedaan.

5. Jeroen F

Jeroen F Senior Member

Sinds:
    2 dec 2008
    helaas is het nog steeds niet gelukt. Ik heb mailstore gebruikt om de PST om te zetten in een EML maar ik kan die EML file vervolgens nergens vinden. dat is het lastige. Ik heb al andere programma's gezocht maar helaas is dit het enige programma dat gratis is...

Heeft iemand dit programma ale een keer gebruikt en weet hoe het werkt?

6. SPyRoX

SPyRoX Senior Member

Sinds:
    16 jun 2010
    Enige wat het makkelijkste is om een PC te vinden waar nog outlook express op staat.
    Installeer dan effe tijdelijk je outlook en importeer je outlook PST daarin.
    Ga dan naar outlook express en importeer de gegevens van outlook.
    gan dan naar de "document and settings" map --> de gebruikers map --> local settings --> Application data --> Identedies (of hoe je het spelt :) )
    Daar staat een map "Outlook Express" Daar staan nu al je mailtjes in Kopier op een stick en deze kan je wel importeren in Windows live mail
    Je Adressboek staat dan weer in "document and settings" map --> de gebruikers map --> Apllication data --> Adressbook
    Deze kan je dan ook weer importeren in Windows Live Mail.

Succes!

Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  7. Jeroen F

Jeroen F Senior Member

Sinds:
    2 dec 2008
    Harstikke bedankt voor het advies! dat ga ik zeker even proberen.

Ik had gisteren toch dat programma werkend gekregen. Maar daarmee kan ik dus alleen maar de mails overzetten en niet de contacten. even kijken of op deze manier de contacten ook worden overgenomen..