Optische muis

Ik heb hier een Logitech mouseman wheel optical. En die gaat gewoon uit als ik de pc uit zet. Zowel op PS/2 als USB.

Wel is het zo dat als ik de pc op suspend zet het lichtje aanblijft als ik de muis op de USB poort aan heb gesloten. Als de muis op de PS/2 poort zit heb ik nergens last van.

Ik heb soms ook dat de lampjes op m'n toetsenbord blijven branden. Als ik mn pc dan effe aanzet en meteen weer uit dan zijn ze wel uit. Ik heb ook een abit moederbord.
Misschien is die aan-uit truuk iets. Maar ik denk dat de beste oplossing is om effe de nieuweste bios van het de website van abit af te halen. www.abit.com.tw .Dan zal dit denk ik wel opgelost zijn.

YoMarK out...

Salrijn

Senior Member
User systemen
Ik heb dat ook met me optische muis op ps/2 poortje. op usb gaat ie wel gewoon uit als me pc uitgaat dus laat ik em maar op usb zitten. abit be6 hier overigens...

------------------
Celly566@893@1.7V , 256MB 133Mhz RAM , Abit BE6 , ASUS V7700 32MB Dx , IBM DTLA 307030 , Maxtor 17G , Iiyama A901HT , TerraTec SoundSystem DMX XFire 1024 , Plextor 40x SCSI , Plextor PX-W8432T (32/8/4)

Bovenaan