1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

opstart programma's achtergrondprogramma's

Discussie in 'Desktop besturingssystemen' gestart door Rubikulous, 16 apr 2005.

1. Rubikulous

Rubikulous Hardware.Info Crew alumnus

Sinds:
    26 mrt 2004
    Je kan niet zomaar alle achtergrond processen uitzetten.Dan start je pc simpelweg niet meer op. Hoeveel processen draaien er op de achtergrond (te vinden door Ctrl+Alt+Delete tegelijkertijd in te drukken)?

2. EvilXtreme

EvilXtreme

Sinds:
    21 dec 2004
    onder mijn eigen naam 23 programma's. Ik weet heel zeker dat je de achtergrondprogramma's uit kunt zetten! Want dat heb ik al eerder gedaan het ging dan om programma's zoals clone cd msnplus msn gewoon terwijl je die dan toch niet gebruikt. En als je ze dan aanklikt dat ze dan activeren dat is veel handiger maar ik weet niet meer hoe dat moet(ik dacht dat je dan iets moest invoeren bij uitvoeren: maar ik weet niet meer wat)

3. Rubikulous

Rubikulous Hardware.Info Crew alumnus

Sinds:
    26 mrt 2004
    Start - uitvoeren - typ Msconfig - laatste tabblad. daar kan je programma's uitvinken (en deze zullen dan ook niet meer in je taakbeheer staan). 23 is trouwens een net aantal.

4. EvilXtreme

EvilXtreme

Sinds:
    21 dec 2004
    Heel erg bedankt deze zocht ik dan kan deze sluiten ! mzzl

5. Charl

Charl

Sinds:
    30 okt 2002
  6. Brigitte

Brigitte Senior Member

Sinds:
    21 apr 2001
    CT weer gelezen Charl? Veel te ingewikkeld voor n00bs.