Ontbrekende producten in de prijsvergelijker

govie

Senior Member
Hallo Luitjes,

Ik hjad er een apart topic voor aangemaakt maar volgens mij moet ik dit soort verzoeken in dit topic posten. Ik heb vandaag een Ulefone Armor 5 binnen gekregen en wil hierover graag een ervaring toevoegen aan jullie website. Ook omdat jullie in het nummer van augustus 2018 van deze maand nog, een 8 rugged smartphones roundup hebben gedaan. Zouden jullie dit produkt willen toevoegen aan de prijsvergelijker zodat ik er een review over kan schrijven (ik heb zelfs geekbench scores zodat er iets te vergelijken valt). Of wat ook kan, is dat iemand me even uitlegt hoe ik een produkt kan toevoegen zonder een prijsstelling. Of ik breng de telefoon langs op jullie kantoor zodat jullie hem effkes testen.

Thanks!

Laatst bewerkt:

govie

Senior Member
Hoi Karel Souffriau,

Indien je nog leeft kan je mij van een antwoord voorzien op mijn bovenstaande vraag?

Als HWI ervoor kiest om chinaphonereviews om commerciële redenen en winstbejag niet toe te staan (behalve dan xiaomi), dan kan ik daar begrip voor opbrengen ook al vind ik het een foute manier van het benaderen van de markt als prijsvergelijker en hardwaretestmagazine zijnde. Maar kan je wel het in ieder geval op korte termijn laten weten dat het produkt niet wordt opgenomen in de prijsvergelijker en reviews van dit soort chinaproducts wordt bemoeilijkt omdat jullie dit als ongewenste stoorfactor zien t.a.v. jullie businesscase.

Ik geniet van het lezen van de site en het magazine toch wel, ongeacht het antwoord op mijn vraag.

Thx!

govie

Bovenaan