1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Onderdelen van De Hardware info website werken niet goed met Firefox.

Discussie in 'Hardware.Info Online Op- / Aanmerkingen' gestart door lex63, 11 mei 2019.

1. lex63

lex63 Senior Member

Sinds:
    4 aug 2005
    Ik wilde in de vraag die ik stelde een update geven dat het probleem is opgelost en hoe ik dit heb gedaan.

Via Firefox lukt het niet om in veel onderdelen te komen, ik krijg vaak een blauw scherm "zie hieronder"

Via Internet exploder lukt het wel om in het forum te komen. alleen ik kom in een inlog carrocel steeds word gevraagd om in te loggen, na een paar keer inloggen lukt het eindelijk om in het forum te bladeren en te reageren of een nieuwe post te plaatsen.

Met andere woorden werk aan de winkel voor de website beheerder.

2. Etxalar

Etxalar Senior Member

Sinds:
    11 mrt 2018
    Geen last van met Firefox hier.

3. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Hier ook geen problemen met de laatste versie Firefox dus ik vermoed dat je misschien Firefox eens moet gaan updaten. Vreemd ook dat je nog Internet Explorer gebruikt want standaard is tegenwoordig Edge, tenzij je nog met Windows 7/8 werkt.

4. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Zet eerst maar eens wat extensies uit. Waarschijnlijk is het daar al mee opgelost.

jurrian120 vindt dit nuttig.
  5. lex63

lex63 Senior Member

Sinds:
    4 aug 2005
    Hoi bedankt voor de reacties.

Ik weet niet wat voor extenties ik uit moet zetten geen idee wat u bedoeld. Aan mijn VPN ligt het ook niet, precies hetzelfde als ik hem uit zet, dit geld ook voor de Adblokker.

Geen idee dan maar via Edge.

6. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    HWI leeft van de ads dus gewoon verwijderen die adblokker.