Ok, what's next?......Wprime!!!

petervandamned

Senior Member
Ging volgens mij ook over oplichter en niet over jou.
Dat was te lezen welke moeite er door je genomen is
En de hulp die je is aan geboden doen ze niet bij mensen die niks ervoor doen he LOL

Pnut1979

Senior Member
okay omdat thijszor zo fel reageerde op rol-co zijn opmerking over mij,ja thanks voor de compliment peter maar ik voelde me al klote gnoeg de hele dag.

qonstant biedt me de helpende hand maar toch voelde me ik minder omdat mij nieuwe bordje net was stuk gegaan.

dat het stuk gaat met een oc daar neem ik genoegen mee,maar ik had op zijn minst nog een run kunnen persen en voelde me ook al wat dom dat ik geen printscreens van de andere hebt gemaakt dus dat is wel mijn stommiteit geweest.

Laatst bewerkt:

Bauke van den Berg

Senior Member
Maja, als dat die XFX GraKa competitie was; dat was echt zo'n bami kaartje waar je niks mee kunt. Daarom zou ik ook nooit begrijpen waarom je die goedkoop wilt hebben. Maar zo'n CPU als deze is nog wel prima capabel aangezien praktisch de hele batch prima unlockt naar 4 cores en 4GHz stabiel doet.

Dan heb je toch al zo'n 140 euro verdiend.

petervandamned

Senior Member
Moet die wel heel blijven :)

Dit is een zeer mooie cpu voor de centen

Als die het overleeft na 2 aanslagen op zijn leven mag hij tevreden spinnen in me race simulator :)

Bauke van den Berg

Senior Member
die is met de boete van 250 euro ruim betaald.
Het valt me overigens ook op dat ze slechts 1x per 2 weken actief zijn in deze sectie. Ik zou toch zeggen; dat als je er voor gaat en je komt niet verder... dat je in ieder geval even iets post met wat settings oid. zodat ook anderen met je mee kunnen denken.

Pnut1979

Senior Member
die is met de boete van 250 euro ruim betaald.
Het valt me overigens ook op dat ze slechts 1x per 2 weken actief zijn in deze sectie. Ik zou toch zeggen; dat als je er voor gaat en je komt niet verder... dat je in ieder geval even iets post met wat settings oid. zodat ook anderen met je mee kunnen denken.

uhmm over wie hebben we het hier ik heb nog steeds het gevoel dat ik er ook in betrokken ben ??????

en ik zit vaker dan 2 x in de week hier op hwi,maar om elke keer te posten hoe en wat en soms heb ik niks nuttigs te posten

en wat vind je van deze link dan

http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=217004

daar heb ik om hulp gevraagd 150+ kijkers en niemand die antwoord gaf behalve rol-co doormiddels van pm.

maar voor de rest niemand.

i rest my case

Pnut1979

Senior Member
Ik zie jou toch posten @ het forum? :p die 1x per 2 weken bedoelde ik als de laatste dag om even 1 postje met de score te doen and that's it :p
okay bauke misschien reageerde ik te mijn fout
en mijn excuses heb een lange nacht gehad (zucht)
maar morgen kan ik weer aan de slag gelukkig

maar misschien neem ik het wel als tip dat ik beter had kunnen uppen en niet op de laatste dag

dan heb ik teminste een score achter de hand

Bauke van den Berg

Senior Member
Tsja, als je een goede score hebt zou ik ook pas op het laatste moment posten :p stel nou dat iemand een score heeft die net een paar milliseconden trager is. Dan had ik ook nog even alles op alles gezet om die paar extra er uit te persen.

Feit is gewoon dat ik, en met mij vast wel meer mensen, gewoon zie dat er mensen zijn die 1x in de 2 weken even een score posten in het scoretopic en vervolgens weer vrolijk afwezig zijn tot de volgende deadline.

Natuurlijk is dit heel zwart-wit gezien conform de regels. Immers, er moet een overgeklokt woden [check] de score moet voor de tijd in het topic worden gepost [check] en moet gevalideerd zijn + screenshot [check]

Pnut1979

Senior Member
ik begrijp wat je bedoelt is ook niet helemaal fair tegen over de andere,met in zekere zin als er de gedachte achter zit van ik heb een goedkoop cpu

ik zelf wou meedoen met de competitie,om meer ervaring op te doen,
al is mijn ervaring dat het ook soms gewoon tegenwerkt,maar dan ook goed ook

maar zoals ik al zei 3de ronde ga ik punten pakken,en als ik dat niet doe uhmmm vreet ik mijn webcam op ofzo

Bovenaan