Officiële regels competitie [Update 8-1-2008]

Loek_

Senior Member
sadik.pacino zei:
hoeveel kost zon kaart?
en moet je persee t originele koeler gebruike?
De kaart koste 25 euro als ik het goed heb, maar je bent nu inderdaad al te laat!

En als je even gelezen had:
Hoe je te werk gaat staat verder vrij; luchtkoeling, waterkoeling, phase-change, vloeibare stikstof, leef je uit.

sadik.pacino

Senior Member
jah
iedereen succes!!!
jammer man
25 euro maar en je kan prijzen winnen aan honderden euros :S
maar zijn ze in t markt ook te koop voor 25?

Santee

Member
Uhm koen, op nummer 1 in de database staat iemand met een score van zijn 3dmark01 score, niet van de nature test.
verwijderen?

Maak er maar 95 deelnemers van , De BE'ers konden blijkbaar niet zo direct kopen.
Ik moest normaal vandaag voor 12u (alleen 17jan tot 12u ) de kaart bestellen op Komplett.be maar dit kon ik onmogelijk halen dus is mijn bestelling wss weggevallen.
Misschien in het vervolg toch nog eens vragen hoe het voor BE'ers zit en niet direct zeggen dat alles volledig gaat.
Overschrijving ging niet dus hebben ze , vooral ik pech.

UTerror

Member
De lijst is inderderdaad aan een update toe. Ik ken nog 2 belgen die ook geannuleerd hebben.

Ben wel eens benieuwd hoeveel mensen er nog effectief zullen meedoen.

MexxT

Senior Member
Hee Koen, is het niet te overleggen met Komplett en XFX dat iedereen in de top 10 naar de 2e ronde gaat? dan hebben de mensen met slechter mem ook nog een kans om mee te kunnen doen in de 2e ronden.

En aangezien er nu bijna 100 deelnemers zijn, is 10 toch wel wat beter. (verdubbeling, dus ook verdubbeling van de 2e ronde ? :) )

SpXing

Senior Member
Lijkt me sterk dat XFX 5 extra 8800GT gaat weggeven, aangezien het niet echt de goedkoopste kaarten zijn.

Het zou natuurlijk wel heel vet zijn voor ons, en extra motiverend, omdat de top 3 van nu, al bijna zeker door naar de volgende ronde is. Het zijn namelijk puur de mensen zijn met extreme koeling, en geluk met hun chip ( vooral memory ). Zo komen sommige niet hoger dan 435 mhz na voltmod, terwijl ik ( en veel andere ) al op stock 470 mhz kunnen draaien.

Koen Crijns

HWI Redactie
Ik heb dat al besproken, maar 10 mensen naar ronde 2 zit er helaas niet in. Deze hele contest is al een hele investering voor XFX (grote korting op 50 kaarten, in totaal negen 8800 GT's weggeven, ...) en er is een limiet. ;)

limbulgel

Senior Member
Maarten wou nog even melden dat ie niet zit te wachten op een rekening van 50E extra, omdat er geen scores van mij in de lijst staan. Deze heeft Koen namelijk verwijderd, en dat waren mijn enige screens, ivm corrupte harde schijf. Ik wil eventueel mijn gefrituurde kaartje nog wel opsturen.

Bovenaan