Office 2019

harkie15

Member
Op het internet (ook in de Benelux) vind je allerlei aanbieders, die Office-versies soms voor een onwaarschijnlijke prijs te koop aanbieden. Als het te goedkoop is, is het meestal te mooi om waar te zijn, maar toch verzekeren de aanbieders dat het om legitieme software gaat. Maar geef toe, Office 2019 voor pakweg € 50, in plaats van de 'officiële' prijs van € 300 of daaromtrent, het is verleidelijk. Kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar (en legaal) dergelijke aanbiedingen wel zijn ?

Forum m8

Senior Member
In het verleden jatte iedereen Office via z'n werkgever, niemand betaald er ooit 300 euri voor.

En anders kan het wellicht voordeliger zijn ergens een maand ofzo bij een HBO in te schrijven, alle keys te kopen voor een tientje en weer uit te schrijven.

harkie15

Member
Hm, als ik het goed begrijp, is het misschien niet 100 % zoals het hoort, maar zal het wel functioneren (als ik er de klantenwaarderingen op nalees) ? Of is Office 365 toch een veiliger optie ?

Roel1966

Senior Member
Hm, als ik het goed begrijp, is het misschien niet 100 % zoals het hoort,
Vaak zijn dat OEM licenties die officieel alleen bij een nieuwe pc/laptop geleverd mogen worden, of het zijn vaak bedrijfslicenties die ook eigenlijk niet los verkocht mogen worden volgens de regels van Microsoft. Nu maakt het voor jou als consument eigenlijk niet zoveel uit en eenmaal geïnstalleerd en geactiveerd zal geen haan er naar kraaien.

Zelf gebruik ik Office 365 vanwege de 1 TB extra cloudopslag en je bij een abbo op Office 365 nog eens 6 extra licenties erbij krijgt die je gewoon mag delen met vrienden en fam etc.. Maar voor Windows 10 heb ik ook gewoon een goedkope licentie gekocht en tot nu toe niets aparts gemerkt en werkt deze verder prima.

Bovenaan