2 maanden terug een 1080ti gekocht dus kan nog wel even 
Dat is denk ik ook wel genoeg voor Habbo Hotelten eerste heb ik een workstation van dell.
waar geen extra videokaart inzit. anders dan de grafische kaart op het moederbord.
als ik een videokaart erbij zou nemen zodat voor de uitgangen zijn.
maar anders zou ik het lekker laten bij de standaard uitgangen van mijn workstation.
Lijkt me nu echt pijnlijk om te horen dat de RTX 2080 nu zal uitkomen2 maanden terug een 1080ti gekocht dus kan nog wel even![]()
Nee dan moet je geen hardware kopen. Iedere paar maanden is er wel een opvolger toch?Lijkt me nu echt pijnlijk om te horen dat de RTX 2080 nu zal uitkomen
Nou niet van GPU'sNee dan moet je geen hardware kopen. Iedere paar maanden is er wel een opvolger toch?
Is nog niets mis mee op 1080p op de dag vandaagHeb zelf de MSI GTX 960 gaming 4gb
Dat klopt, maar je merkt het toch als je nieuwe games wilt spelen dat je net te weinig hebt. Dus vandaar de upgrade. Zeker als de 1000 serie in prijs gaat droppen kan je tegen een prikkie eentje meepikkenIs nog niets mis mee op 1080p op de dag vandaag
Das nog maar de vraag eigenlijks. Ik ga daar niet echt van uitDat klopt, maar je merkt het toch als je nieuwe games wilt spelen dat je net te weinig hebt. Dus vandaar de upgrade. Zeker als de 1000 serie in prijs gaat droppen kan je tegen een prikkie eentje meepikken![]()
Nou ja voor 800 euro koop je waarschijnlijk geen GTX 2080 en de GTX 2080 is waarschijnlijk maar marginaal sneller. Enige voordeel is dan waarschijnlijk hardwarematige RT waardoor de impact van Ray Tracing minder zwaar word. Maar als ik de geruchten mag geloven word Ray Tracing te zwaar om er een beetje fatsoenlijk mee te kunnen gamen, en dan ook nog eens op 1080p.Lijkt me nu echt pijnlijk om te horen dat de RTX 2080 nu zal uitkomen
@Jeroentjeuh waarom is het zonde? draait ook hier perfect en lekker koelZonde van je geld...
Of gewoon tevreden zijn met de prestaties van je huidige systeem. Nieuw of oud maakt niet uit als je er zelf mee tevreden bent is er geen probleem volgens mij.Nee dan moet je geen hardware kopen. Iedere paar maanden is er wel een opvolger toch?