Nieuwe pc als motivatie om te blijven vechten voor zijn leven!

Manyuken

Senior Member
Een verhaal dat je doet beseffen dat gezondheid niet voor iedereen vanzelfsprekend is, ik heb er dagelijks met te maken helaas.
mijn vrouw en dochter hebben het m.e.n 2a syndroom wat een zeldzame vorm van kanker is
Maar tot nu toe in alle redelijk onder controle. :)

Maar als ik mede door mijn stem een glimlach op het gezicht van die jongeman kan toveren is dat bij deze toegezegd ;)

En gaat mijn stem naar jouw sympathieke actie.
Na het lezen van jouw verhaal ben ik je heel erg dankbaar! Heb even het m.e.n 2a syndroom opgezocht en ik wens jou en jouw vrouw & dochter alle sterkte toe en hopelijk blijft het onder controle!

TJM de Groot

Senior Member
Thanks voor de feedback, en ondanks dat er weer iets gevonden is in mijn vrouws hals.

En we aanstaande donderdag voor een petscan naar Rotterdam moeten en daarna een plan van aanpak ( operatie) hebben met de endocrinoloog en chirurg blijven we positief.

Maar jou verhaal greep mij aan ten eerste is het herkenbaar voor me, en dat jij je hier voor inzet vind ik helemaal top. ;)

Zo zouden meer mensen moeten zijn.

Manyuken

Senior Member
Thanks voor de feedback, en ondanks dat er weer iets gevonden is in mijn vrouws hals.

En we aanstaande donderdag voor een petscan naar Rotterdam moeten en daarna een plan van aanpak ( operatie) hebben met de endocrinoloog en chirurg blijven we positief.

Maar jou verhaal greep mij aan ten eerste is het herkenbaar voor me, en dat jij je hier voor inzet vind ik helemaal top. ;)

Zo zouden meer mensen moeten zijn.
Heftig, ik duim voor jullie!

Manyuken

Senior Member
Als we dit voor elkaar krijgen zal ik zelf ook een traantje weg pinken kan ik je vertellen!
Ben echt touched hoeveel mensen hier het deze jongen gunnen om deze pc te winnen! :oops:

TrueTactiX

Senior Member
Mijn stem zou sowieso niet gaan naar iemand die speciaal voor deze actie een account heeft gemaakt.

Jouw vriend(je) verdient het gewoon en mijn stem heb je!

BenVC

Member
Manyuken, aangrijpend verhaal en mooi van je dat je deze weg doet als je de actie wint, veel succes.

Maar nog veel meer moed en sterkte aan de het zoontje en uiteraard ook aan de ouders en naasten!!!

Bovenaan