1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Nieuwe monitor: wachten op prijsverlaging?

Discussie in 'Monitoren' gestart door sjappy10, 14 sep 2017.

1. sjappy10

sjappy10 Member

Sinds:
    1 jun 2016
    Beste forumleden,

Recent heeft Samsung haar nieuwe 27 Inch monitor op de markt gebracht en ik zit al sinds eind vorig jaar te wachten totdat hij beschikbaar was. Nu is hij slechts bij 1 webshop beschikbaar en dit is CoolBlue. Hij is momenteel voor ruim €700 geprijsd terwijl hij in ons buurland Duitsland al voor €650 verschijnt.

Nu ga ik ervan uit dat zodra er meerdere webshops in Nederland hun voorraad op orde hebben de prijs wel wat zal zakken, maar is dit het wachten waard? Voor €20 zal ik het wachten zeker niet waard vinden maar als hij op den duur in Nederland rond de €625 wordt dan vind het ik wachten wel degelijk waard..

Verwachten jullie dat de prijs in Nederland echt veel lager wordt dan die €699 van Coolblue of zal het verschil te klein worden? Ik weet wel dat de C24FG70 in het begin ook €399 was maar die zit nu ook rond de €340.

2. Koen Bruggeman

Koen Bruggeman Member

Sinds:
    6 jan 2016
    je bent bijna een jaar aan het wachten. beloon jezelf en koop die gewoon bij coolblue ;) je kan wachten en blijven wachten natuurlijk.. eet een steakje minder deze maand ;)

3. Detmer Bisschops

Detmer Bisschops Senior Member

Sinds:
    10 mei 2004
    In Duitsland is de laagste prijs momenteel 599 euro.

4. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Hoe langer je wacht, hoe meer geld dat je bespaart...

5. TrueTactiX

TrueTactiX Senior Member

Sinds:
    11 mei 2016
    Maar hoe langer je wacht hoe minder plezier je er van hebt.

Kan je Coolblue wel aanraden, wat een heerlijk bedrijf !