Nieuw scherm en een beetje hulp nodig

Goede dag,

Ik wil volgende week een nieuw scherm gaan kopen, Mijn oude 1080P 144Hz scherm is helaas kapot gegaan
en zit nu op een oude TN 60Hz 22 inch scherm haha.

Eisen voor het nieuwe scherm:
  • Het liefts een VA panel (Mooiere kleuren dan een TN)
  • 144Hz
  • 1440p
  • min 300 cd/m²
  • > 27 inch
  • Freesync (Wordt nu ook door Nvidia kaarten supported)

Mijn huidige hardware is:
  • Ryzen 7 1700x
  • 16GB DDR4 2666
  • GTX 1070 8GB

wat voor games wil ik gaan spelen:

• Battlefield Games
  • Call of duty Games
  • Single player Games
Nu moet ik wel zeggen dat ik meer Films / Internet kijk dan dat ik Game.

Mijn budget is maximaal 500 euro voor het scherm
Ik zat zelf te denken aan een 31,5 inch van BenQ

AantalProductPrijsSubtotaal
1BenQ EX3203R€ 429,00€ 429,00
1 productenOpslaan als eigen wensenlijstTotaal€ 429,00

Alvast bedankt

xzandr

Senior Member
User systemen
Hoi, welkom hier.

Het scherm dat je hebt uitgezocht heb ik vorig jaar 1 dag thuis gehad en ook direct weer terug gebracht, ik vond de hoeveelheid backlight bleeding en de matige kijkhoeken niet acceptabel voor een scherm in deze prijsklasse.
Ik raad je aan om uit te zoeken of je het scherm ergens kan bekijken, het uitpakken en netjes weer inpakken is best een klus, ook is de doos behoorlijk groot omdat het scherm er met de voet al gemonteerd in zit.

Hoi, welkom hier.

Het scherm dat je hebt uitgezocht heb ik vorig jaar 1 dag thuis gehad en ook direct weer terug gebracht, ik vond de hoeveelheid backlight bleeding en de matige kijkhoeken niet acceptabel voor een scherm in deze prijsklasse.
Ik raad je aan om uit te zoeken of je het scherm ergens kan bekijken, het uitpakken en netjes weer inpakken is best een klus, ook is de doos behoorlijk groot omdat het scherm er met de voet al gemonteerd in zit.
We hebben niet echt Computerwinkels in de buurt hier, dus niet echt een optie op te kijken.

Hoe is deze?

AantalProductPrijsSubtotaal
1Acer XZ321QUbmijpphzx€ 424,15€ 424,15
1 productenOpslaan als eigen wensenlijstTotaal€ 424,15

xzandr

Senior Member
User systemen
Helaas geen ervaring met Acer schermen, zie er ook weinig reviews van, plus puntje is dat de Acer wel op de lijst met G-Sync compatible monitoren staat.

Bovenaan