1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

[nieuw] - Netgear Nighthawk R7000P AC2300 + Armor abonnement 1 jaar

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Lambo LP670 SV, 19 nov 2018.

1. Lambo LP670 SV

Lambo LP670 SV Senior Member

Sinds:
    20 nov 2013
    De (2 weken oude) Nighthawk R7000P AC2300 bied ik aan in combinatie met een code voor een 1 jarig abonnement op de Armor dienst (Antivirus voor al je apparaten onder andere, €61 voor een jaar).

Setje ontvangen van HWI (waarvoor dank) en een review over geschreven.(https://be.hardware.info/producterv...nighthawk-productervaring-door-lambo-lp670-sv) Heb daarbij gebruikt gemaakt van de 90 dagen trial dus het abonnement is nog niet ingegaan. Vond het verder een leuke ervaring om me hier eens in te verdiepen en te vergelijken met wat ik zelf heb.

Nu steekt het echter terug in de doos. Reden is simpel eigenlijk: mijn huidige netwerk is voldoende uitgerust qua ontvangst (3 acces points) en de snelheid is ook prima dus kan iemand anders het beter inzetten.

Qua prijs wil ik er graag €145 aan overhouden. Lijkt me redelijk gezien de nieuwwaarde van €210 (149 en 61).

Rondbrengen wil ik doen mocht het op mijn route liggen (Kempen - Hasselt) of ongeveer een half uur van (BE) Vosselaar (tot Eindhoven bv).

2. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Dus je hebt meegedaan met een actie terwijl je het eigenlijk niet nodig had? :confused:

Kan je niet beter een familielid er blij mee maken of iets dergelijks?
    Nu kan het voor sommige leden hier een beetje voelen als bedrog aangezien er waarschijnlijk wel wat mensen hadden ingeschreven die hem sowieso konden gebruiken ;)

Sw333t en Enterprise1701 vinden dit nuttig.
  3. Lambo LP670 SV

Sinds:
    20 nov 2013
    Heb ook eerder meegedaan uit nieuwsgierigheid en vanuit de test gedachte. Mocht hij me echt uit het water blazen had ik hem gehouden en de rest de deur uitgedaan, maar nu is de upgrade te klein (wist ik van te voren ook niet helemaal goed in te schatten).

Verder zo goed en zo kwaad als mogelijk er een review van geschreven om de community toch iets te geven, want niet van alle medekandidaten gezegd kan worden. 1tje heeft gewoon geen review gepubliceerd, de andere is wel erg karig.
    (https://be.hardware.info/productervaring/6677/netgear-r7000p-nighthawk-productervaring-door-hernieuw)

Mocht verder iemand de set willen krijgt hij toch een serieus voordeel t.o.v. de nieuwprijs, niet?

4. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Ik heb zelf niet meegedaan dus van mij mag je hem verkopen hoor ;)
    Sprak alleen een gevoel uit waarvan ik denk dat die wel zou kunnen leven bij sommige leden die het bijvoorbeeld nog moeten doen met zo'n verschrikkelijke experia box o.i.d. en ook mee hebben gedaan met deze actie ;)

5. Lambo LP670 SV

Sinds:
    20 nov 2013
    Wegens de erg grote belangstelling .. doe ik er 15€ vanaf. Wil er dus graag 130€ aan overhouden.

Overigens, als iemand interesse heeft in het Armor abonnement, dan wil ik gerust tegen een zachte prijs de code (goed voor een jaar) los verkopen.

6. division

division Senior Member

Sinds:
    22 okt 2017
    Dus gratis gekregen en dan verkopen hier? Begrijp ik dat goed?o_O

Sw333t vindt dit nuttig.
  7. Lambo LP670 SV

Sinds:
    20 nov 2013
    Lijkt me duidelijk omschreven, toch?

8. duiveltje54

duiveltje54 Member

Sinds:
    23 nov 2015
    Wat Division eigenlijk bedoelt is dat je er centjes voor wilt hebben voor een gewonnen product hier op deze site. Je kan bv ook de Nighthawk R7000P AC2300 weg geven aan de mensen hier op deze site die er wel wat aan hebben en er niet aan willen verdienen!

9. Lambo LP670 SV

Sinds:
    20 nov 2013
    Gewonnen product klinkt leuk maar ik heb er wel redelijk wat tijd en moeite in gestoken om een er uitgebreide review van te maken (als enige van de winnaars van die router). Dat ik er dan iets aan wil overhouden vind ik niet meer dan normaal. Ik kan de router wel zelf in gebruik nemen, maar kan het geld beter in andere hardware steken.

Verder is het toch ook zo dat ik de community verder help? Niet alleen met de review, maar ook door het pakket wat normaal €210,- is aan te bieden voor €135,- excl. kosten (met de goodwill dat ik het wil langsbrengen zelfs als het niet te ver is). Op een volledig nieuw product is dat dus toch echt niet de hoofdprijs vragen.. Zij die het dus beter dan mij kunnen gebruiken doen hier een mooie deal lijkt me.