1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Niet verzegelde producten

Discussie in 'Overige computer discussies' gestart door jur69, 17 mei 2019.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. jur69

jur69 Member

Sinds:
    4 feb 2017
    Hallo,
    Bij twee van mijn drie laatste bestellingen heb ik mijn bestelling ontvangen in een niet verzegelde doos.
    Ik ben hier nog steeds ontstemd over, en heb een beetje het gevoel dat ik hier een 'tweede kans' product opgestuurd heb gekregen.
    De doos van mijn voeding bijvoorbeeld was overduidelijk al eerder opengemaakt en er zat een lichte beschadiging aan de buitenkant van de voeding.
    Zelf heb ik er een enorme hekel aan om het hele proces te doorlopen betreffende het retourneren,
    en ik heb het gevoel dat leveranciers hier misbruik van maken.
    Ik bestel bij deze webshops dan ook nooit meer iets.
    Wat doen jullie in het geval dat een product niet verzegeld geleverd wordt?

2. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
    Tja, het is het enigste wat je eigenlijk kan doen. Gebruik maken van "kopen op afstand" clausule, retourneren en je geld terug eisen. Ivm beschadigde goederen bij ontvangst: 1. Niet accepteren, wat je recht is, indien de koerier deze zo aanbiedt & mogelijk toch foto's maken zodoende je een bewijs hebt. 2. Indien je deze toch accepteert, foto's maken (van de ongeopende doos die gebruikt is voor de verzending, de geopende doos van je goed enz.). Jij kan misschien vinden dat leveranciers/winkels hier misbruik van maken, maar het is voor hun een hulpmiddel om hun service te verbeteren.

jur69 vindt dit nuttig.
  3. Panzio

Panzio Senior Member

Sinds:
    7 mrt 2017
  4. jur69

jur69 Member

Sinds:
    4 feb 2017
  5. Jonas Verhofsté

Jonas Verhofsté HWI Forum Crew

Sinds:
    8 mei 2014
    Helaas is dubbelposten niet de bedoelding ;)
    Dit topic gaat dan ook op slot.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.