1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Worklog (CiP) N.R.G-Lab

Discussie in 'HWI/Cooler Master/MSI Casemodcompetitie 2015' gestart door .M.I.K.E.Y., 4 feb 2015.

1. .M.I.K.E.Y.

.M.I.K.E.Y. Master of Modding

Sinds:
    18 sep 2006
    Beste medemodders en sympatisanten,

Welkom op de N.R.G-Lab worklog pagina, hier zal al de magie gaan gebeuren! Maar laat ik me eerst even voorstellen. Ik heet Mike Petereyns beter gekend als M.I.K.E.Y of MikeMaat en ben woonachtig in Gent (België) Sommigen kennen me ondertussen wel al vermits dit men 3de deelname is aan dergelijke compo hier op HWI en ik telkens de top 3 heb bereikt met men men vorige projecten: "Buggati Veyron" en "Black-Box-Revelation"...Ik ben dus een echte veteraan ondertussen lol :). Ik vind het gewoon altijd een leuke ervaring hieraan mee te doen en probeer zo ook een beetje de Belgische modders wat warm te krijgen.
    Ziezo, verder zal ik al jullie vragen proberen zo snel mogelijk te beantwoorden en wekelijks een update posten moet ook wel lukken.

CYOU @ The Finals Boys & Girl :)

N.R.G-Lab

Mij ontwerp, het is gebaseerd op de typisch aerodynamische voertuigen die twee jaarlijks mee doen aan de World solar challenge en dus niet die van "Shell" lol :D
    Zo heb ik niet alleen de CM HAF case voorzien van een aerodynamisch exterieur in aluminium maar ook het gewicht zo veel mogelijk gereduceerd door alle overbodige case componenten te verwijderen (die toegelaten waren) "Less is more".
    Ook heb ik er zo weinig mogelijk hardware componenten in gestoken om het stroomverbruik naar een minimum te reduceren. Verder wordt er op de bovenkant een zonnepaneel voorzien (echt waar) die een interne batterij zal opladen die tevens kan ingeschakeld worden om alle fan's en verlichting aan/uit te schakelen!!
    Met een energiezuinige CPU, RAM en SSD in samenwerking met de batterij hoop ik zo het energieverbruik te reduceren!

THINK GREEN !!

Laatst bewerkt: 4 feb 2015
    FAT, Stephan212 en Sw333t vinden dit nuttig.
  2. Mystiqy

Mystiqy Master of Modding

Sinds:
    10 mei 2010
    Damn, de blackbox van vorig jaar was van jou :O Respect. Heb je log toen (stilletjes,..) gevolgd, kudo's. And some fierce competition...

Let the fight begin ;):cool:

.M.I.K.E.Y. vindt dit nuttig.
  3. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Alles veilig en wel toegekomen hier in het "Zuiden" Brrr :confused:....Bedankt MSI , CoolerMaster en Hardwareinfo voor de snelle levering.

TIME TO ECO NIZE!! :D

MSI Official Account vindt dit nuttig.
  4. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Morgen de STRIP MOVIE :D

Laatst bewerkt: 14 feb 2015
    Sw333t vindt dit nuttig.
  5. AlexBrontsema

AlexBrontsema Member

Sinds:
    11 feb 2015
    Nice Komt Ray-Man er ook in voor :D

6. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Die zal je nog wel eens tegen komen ;-)

7. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Zoals beloofd "The strip movie"...enjoy :D

FAT en Stephan212 vinden dit nuttig.
  8. AlexBrontsema

AlexBrontsema Member

Sinds:
    11 feb 2015
    Nice, heel veel succes en vooral plezier met de rest van de bouw!

9. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    En nieuwe week=een nieuwe aflevering :D
    In deze week zie je hoe ik alle overbodige stukken metaal uit de case heb verwijderd zodat deze kan geprepareerd worden voor de het nieuwe kleurtje o_O

Time To Energize !!

Sw333t en MSDOS Retro vinden dit nuttig.
  10. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Wederom een weekje voorbij dus tijd voor een nieuwe update. Deze week de case verder "gecontroleerd gesloopt" en de aluminium voet tijdelijk geplaatst. Tevens heb ik een beetje plezier gemaakt met de rad's :p...enjoy
    P.S: De updates zijn misschien nog niet zo interessant maar we hebben dan nog een lange weg te gaan en vele update te doen ;-) Grtzzz

Sw333t en Wouter Lobbestael vinden dit nuttig.
  11. Mystiqy

Sinds:
    10 mei 2010
    Dat konijn:D:D:D Die voet is mooi trouwens. Keep it up!

12. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    In deze aflevering van Hardwareinfo TV...Euhmmm Modding TV bedoel ik o_O plaats ik "tijdelijk" de front intake shroud met 3 x 120 e-loop fans. Ondertussen ben ik ook nog bezig met het uitzoeken welk type groen acrylic ik ga gebruiken? Ondertussen ben ik het exterieur verder aan het intekenen zodat de plannen naar de laser kunnen....

Bedankt en tot volgende week ;)....Cya MikeMaat.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
    Mystiqy vindt dit nuttig.
  13. Mystiqy

Sinds:
    10 mei 2010
    Lekker updateje weer, maar why 4 fanslots en er 3 gebruiken? Of mis ik iets?

14. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    hey bedankt voor je reactie, er komt zeker nog een 4de fan in maar ik wou men Lucky rabbit als verrassing gebruiken :p

Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
  15. Mystiqy

Sinds:
    10 mei 2010
    Aaah vandaar, allright. Keep up the good work :)

16. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Is er al weer een nieuwe aflevering van Modding TV ? ;)

17. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Working on it ;)

18. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    In deze week op Modding TV...

Te zien hoe ik de case voorzien heb van het "SLIDE" mechanisme. Het is de bedoeling dat de case op deze manier open kan schuiven, misschien niet echt praktische maar geef toe...het is gewoon cool dat de case zo open kan. :D

Tot volgende week voor een nieuwe aflevering van Modding TV...enjoy & reply ;)
    MikeMaat

Tijgervarken vindt dit nuttig.
  19. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Mooie update.

Vind het wel jammer dat het einde van het filmpje zo onduidelijk is (gaat veel te snel en daardoor niet scherp). Je doet het express denk ik, want dat "effect" zit in elk filmpje. Zie dan liever foto's.

PS: Let er aub op dat een week 7 dagen heeft, niet meer ;).

20. .M.I.K.E.Y.

Sinds:
    18 sep 2006
    Vermits het laatste aflevering van Modding TV iets te snel gaat en daardoor wat onduidelijk geworden is heb ik een extra fotoshoot voor jullie...Grtzzz MikeMaat

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Mexel en Sw333t vinden dit nuttig.