MyXLShop - Shopervaring

VJB

Senior Member
Afgelopen maand de 22e heb ik een bestelling bij MyXLshop geplaatst wegens de extreem lage prijzen in vergelijking met andere shops.

De reden tot deze extreem lage prijzen is omdat alle producten direct vanuit bijvoorbeeld Tokio worden geïmporteerd. Even wachten tot de bestelling binnen zou zijn is dus logisch en dus ook niet de reden waarom ik dit topic aanmaak. De bestelling betreft een aantal led strips & adapters, waarom ik deze shopervaring hier op hardware.info zet is omdat deze shop ook aan computer gerelateerde producten verkoopt en men wil waarschuwen.

Vandaag nam ik namelijk contact op aangezien ik 5 euro extra had betaald om de bestelling uiterlijk 15 werkdagen na betaling binnen te krijgen waarop mij nu pas werd verteld dat een aantal producten welke ik op 19-8-2016 heb besteld niet langer op voorraad zijn. Ook werd mij verteld dat de adapters nog niet verzonden waren. ( Ik heb een verzend bevestiging binnen gekregen op 22-8-2016 waarin stond dat onder andere de adapters zijn verzonden )

Uiteindelijk komt het er op neer dat de bestellingen binnen weer 15 dagen binnenkomen ( Als alles vanaf nu goed verloopt )

Mijn persoonlijke mening strekt hierover flink uit want het is mogelijk dat ze alle resterende bestellingen op stop hebben gezet omdat een aantal niet langer op voorraad waren maar denk ik dan aan de andere kant, ze hadden altijd contact kunnen opnemen via mijn email adres in plaats van een telefoontje van mij afwachten.

Bovenaan