muis/mouse

Ik heb de logitech cordless wheel,en die is echt super relaxt! Nog geen problemen meej gehad,en ik ben er echt blij mee.Hijs wel iets van 80 piek,maar het is wel fijn zo'n draadloos relaxt ding.En die optical muisjes,daar he ik van gehoord dat ze ook snel stuk willen gaan....maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Tuurlijk alles wil kapot, als je je draadloze mouseman op je bureau ramt, omdat de computer eens anders wil dan je zelf wil zal die ook kapot gaan, het ligt er net aan hoe je er mee om gaat.

Maar kwalitatief gezien heb je aan logitech een hele goede muis.

Logitech en microsoft staan gewoon voor kwaliteit, dat staat als een paal boven water.

Ze lijkem misschien duur inverhouding met de 10 à 20 gulden muizen, maar ze liggen wel veel beter in de hand en gaan ook nog eens vele malen langer mee.

Ik heb Logitech Cordless Desktop, dit si gewoon super. Ik kan overal in mn kamer computeren. En die musi is supersterk. Ik heb er een kop thee overeen gegooid, na een paar dagen coma is ie er weer helemaal bovenop.
Bovendien ligt ie lekker in de hand, prima muisje.

gewoon een intellimouse van microsoft, met een draadje, als je hem per ongeluk van je bureau tikt, valt die niet gelijk dood op de grond, maar blijft die nog aan zijn staartje hangen, en het wheeltje van microsoft is vele malen beter dat het gammel wheeltje van de logitec cordless mouse

dani

Senior Member
User systemen
(niet bij dixons kopen)

ik heb nu de microsoft wheelmouse optical
lekker licht en dat balletje is er ook uit!

heb die muis weer vergoed gekregen

3muizen in 2 maanden ?!

Bovenaan