MSI Z170A MPOWER GAMING TITANIUM & i7-6700K

Mattie112

Senior Member
Ik ben van plan over te stappen naar een ITX/mATX build. Aangezien mijn ATX moederbord dan sowieso weg moet zit ik er over te denken om de hele boel te verkopen en eigenlijk een nieuw systeem te bouwen. Dus bij deze zet ik mijn moederbord + CPU te koop.

CPU + bord hebben altijd prima zijn werk gedaan, geen gekke dingen en alles werkt zoals het hoort. Heb er nooit meer overgeclocked, was puur het K model omdat ik daar een mooie deal mee kon krijgen! Uiteraard werkend te zien maar de oplevering moet even in overleg omdat ik zowel voor de CPU als het moederbord een koper moet hebben.

Verzenden is uiteraard mogelijk, kosten en risico voor de koper!

Los kopen is dus mogelijk mits ik voor beide een koper heb.

Prijs:
Moederbord: €150
CPU: €225
(excl)

wailingwimmy

Senior Member
geen gekke dingen en alles werkt zoals het hoort. Heb er nooit meer overgeclocked, was puur het K model omdat ik daar een mooie deal mee kon krijgen
Waarom vermeld je dit, we zitten hier niet op marktplaats.
Om wantrouwen te voorkomen vermeld je beter niks.
Op HWI is het ook totaal geen probleem als je er wel mee geclocked had, een screen van een hoge OC had hem zelfs meer waard gemaakt.
Wel een mooie prijs voor dat mobo

Mattie112

Senior Member
Waarom vermeld je dit, we zitten hier niet op marktplaats.
Om wantrouwen te voorkomen vermeld je beter niks.
Waarom zou ik dit niet vermelden? Of het nou marktplaats is HWI of tweakers ik zou ook graag willen weten hoe of wat.
Op HWI is het ook totaal geen probleem als je er wel mee geclocked had, een screen van een hoge OC had hem zelfs meer waard gemaakt.
Dat klopt, maar nu weten mensen in elk geval dat ze niet hoeven te vragen hoe snel hij draait :)
Wel een mooie prijs voor dat mobo
Ja is echt wel een mooi bordje, vind het "jammer" dat ik hem niet mee kan nemen in mijn nieuwe build. Kleurstelling is ook erg mooi vind ik!

suijkerbuijk

Senior Member
Omdat men , ook al spreek je de waarheid, denk "ja dat zal wel"
Wel ik heb liever dat iemand het wel of niet meld.
Zoals je al zegt het is hier geen marktplaats .
Ik ga er van uit dat hier ook geen oplichters bij hwi zitten .
Maar normaal personen en geen oplichters zoals bij marktplaats.

TrueTactiX

Senior Member
Geen gekke dingen meegedaan.. Jammer dat bordje schreeuwt er om namelijk :)!

Of iemand nou wel of niet vermeld dat ie een OC gedraaid heeft boeit mij weer niet. Ik ga er altijd vanuit dat iemand het gedaan heeft.

Mattie112

Senior Member
Kunnen we dit topic nu gebruiken voor daadwerkelijk gedesinteresseerde? Ik hoef geen discussie over of ik wel of niet OC heb gedaan en of ik dat wel of niet moet melden.

edit:
bord + cpu mogen samen weg voor €325!

Bovenaan