MSI Arctic - "Arctic Dream" van mascarpwn

Allemaal stemmen van nieuwe accounts die zelf niet eens mee doen beetje vaag allemaal.
Wat is daar mis mee? Hwi krijgt meer bezoekers en alternate.nl vergroot bekendheid. Ik heb dankzij deze prijsvraag een mooie hoofdtelefoon bij hen besteld. Waarschijnlijk had ik deze anders gewoon bij de mediamarkt gekocht

Laatst bewerkt:
Mooi uiterlijk, vraag me alleen naar de use-case van een snelle CPU met relatief weining geheugen en zwakke GPU.

Wat is daar mis mee? Hwi krijgt meer bezoekers en alternate.nl vergroot bekendheid. Ik heb dankzij deze prijsvraag een mooie hoofdtelefoon bij hen besteld. Waarschijnlijk had ik deze anders gewoon bij de mediamarkt gekocht.
Voor Alternate? Misschien riskeren ze vaste klanten als het teveel de schijn van een oneerlijke prijsvraag heeft. Deelnemers die hun best doen verlangen ofwel een zo objectief mogelijk oordeel, ofwel de duidelijkheid van gelijke kansen in een puur kansspel. Of de organisatoren effectieve maatregelen kunnen treffen is een andere vraag, maar men verwacht dat men het tenminste probeert, en op hun beurt tenminste een verzoek maken van de deelnemers en/of jury om objectief te zijn. Teveel regels jaagt deelnemers weg, teveel laksheid en tolerantie leidt tot verdenking of organisatoren de prijsuitreiking niet binnen eigen kring wil houden. Geen idee of bovendien de wet er nog iets van zegt.

Mooi uiterlijk, vraag me alleen naar de use-case van een snelle CPU met relatief weining geheugen en zwakke GPU.

Voor Alternate? Misschien riskeren ze vaste klanten als het teveel de schijn van een oneerlijke prijsvraag heeft. Deelnemers die hun best doen verlangen ofwel een zo objectief mogelijk oordeel, ofwel de duidelijkheid van gelijke kansen in een puur kansspel. Of de organisatoren effectieve maatregelen kunnen treffen is een andere vraag, maar men verwacht dat men het tenminste probeert, en op hun beurt tenminste een verzoek maken van de deelnemers en/of jury om objectief te zijn. Teveel regels jaagt deelnemers weg, teveel laksheid en tolerantie leidt tot verdenking of organisatoren de prijsuitreiking niet binnen eigen kring wil houden. Geen idee of bovendien de wet er nog iets van zegt.
Ik snap je punt. Dit was mijn manier om mijn vriend support te tonen, meer niet.

Het geheugen is toch niet zwak? Goed overclockbaar en in de basis al snel. Wat zou de toegevoegde waarde van 16gb zijn? Maar goed, misschien ben ik niet objectief genoeg om te oordelen.

Ik snap je punt. Dit was mijn manier om mijn vriend support te tonen, meer niet.

Het geheugen is toch niet zwak? Goed overclockbaar en in de basis al snel. Wat zou de toegevoegde waarde van 16gb zijn? Maar goed, misschien ben ik niet objectief genoeg om te oordelen.
Als het echt niet mag hoor je het hopelijk tijdig. De organisatie neemt alle risicos en heeft er belang bij een balans te zoeken. Wel is het zo dat alle partijen hebben baat bij als mensen buiten hun eigen kringetje kijken en objectief hun mening geven over de builds, terwijl deelnemers die dat niet doen de goede wil van de organisatie/jury riskeren. Ik riskeer alleen wat vrije tijd, en tech en builds vind ik op zich al boeiend.

Het geheugen mankeert niets, wat ik bedoelde is meestal zie ik builds met ofwel een grotere nadruk op de GPU (bv. gaming builds), ofwel een grotere nadruk op de CPU en geheugen (voor werk). Deze build zit een beetje in het midden, dat wil niet zeggen dat die slecht is, alles hangt af van wat je ermee gaat doen en dat kan ik niet weten.

+1 Duidelijk te zien dat deze persoon er goed over heeft nagedacht. GPU lijkt misschien zwak maar alleen een kenner zal weten dat de benchmarks anders zeggen.

Bovenaan