Moet ik opnieuw upgraden van W7 naar W10 bij clean install?

Hello,
enige jaren geleden had ik windows 7 gekocht. Er kwam toen een actie dat je gratis kon upgraden naar Windows 10. Daar heb ik indertijd gebruik van gemaakt en werk dus sinds 2016 met W10.
Nu ben ik ondertussen een nieuwe pc aan het samenstellen en wil dus alles van 0 beginnen installeren. Kan ik dan nu gewoon een W10 iso van microsoft downloaden en de key die ik toen bij W7 had gebruiken? ik weet niet goed meer hoe het toen liep met de upgrade, of ik toen andere key's heb gekregen.

grtz

Manyuken

Senior Member
User systemen
Als je ingelogd ben met je Microsoft account zou het volgens Microsoft gewoon moeten werken. Je moet misschien alleen W10 afmelden op de oude machine en aanmelden op de nieuwe. Ik heb er zelf wel wat gezeur mee gehad..

Laatst bewerkt:

joz

Senior Member
User systemen
@Manyuken, gelukkig weten we nu ook je mobiele telefoonnummer dankzij die link :p En de appkey, sessionid en token klinken ook mogelijk gevaarlijk (eventueel in combinatie van gegevens). ff opletten aub!!!

Ik ben idd ingelogd met een microsoft account. Heb ondertussen een usb stick met W10 klaargemaakt.
normaal zou dit idd zo moeten werken dan. We zullen zien.... processor is nog in back order.....

alvast bedankt!

Bovenaan