MMO Muis

Mijn logitecht G600 die ik dagelijks gebruik voor Guild Wars 2 (MMO) begint minder te worden. Dwz de linkermuisknop zit een soort van dubbele klik in.
Ik zag op de site van Logitech dat de muis niet meer leverbaar is.
Het liefst heb ik dezelfde muis weer of een muis die het zelfde kan en doet. Ik heb in het verleden de muis van Corsair gehad, maar dat was geen succes. Graag ff wat hulp!

MZw

Senior Member
User systemen
Aan elke knop kun je een tweede functie meegeven door de onderste zijbalk ingedrukt te houden, aan de voorste knop kun je daarmee twee functies toekennen.
"Easy-Shift[+]™ lets you assign a secondary function to each of the mouse’s 18 buttons. These are activated once the Easy-Shift[+]™ button is held down, giving you a total of 39 functions.
On the Nyth, this is a dedicated button located beneath the traditional side buttons. The power of Easy-Shift[+]™ coupled with the Nyth’s deep modularity brings the total number of hardware/software layout and function combos up to one sextillion!"

Daarnaast zit bovenop nog een vin die ook geprogrammeerd kan worden: "MID-FINGER FIN SWITCH 
for lightning-fast and instinctive control"

Mijn logitecht G600 die ik dagelijks gebruik voor Guild Wars 2 (MMO) begint minder te worden. Dwz de linkermuisknop zit een soort van dubbele klik in.
Het liefst heb ik dezelfde muis weer of een muis die het zelfde kan en doet. Ik heb in het verleden de muis van Corsair gehad, maar dat was geen succes. Graag ff wat hulp!
https://www.amazon.de/gp/product/B0086UK7IQ?tag=georiot-de-new-21&ascsubtag=pcg-6143148018988410441-20

Zoek en gij zult vinden :) Onze buren hebben hem nog

jurrian120

Senior Member
User systemen
Dat probleem met de klik had ik ook met mijn G500. Na een maand of 3 was dit weg een deed hij weer als voorheen.

Sorry voor mijn reactie maar hij zit ook vaak te trollen hier.
Ik heb het hier over een mmo muis en Corsair heeft er 1 in hun assortiment zitten. Ik dacht dat het wel duidelijk was.

Manyuken

Senior Member
User systemen
Sorry voor mijn reactie maar hij zit ook vaak te trollen hier.
Ik heb het hier over een mmo muis en Corsair heeft er 1 in hun assortiment zitten. Ik dacht dat het wel duidelijk was.
Rustig aan joh... Wat loop je nou weer raar te doen? Ik probeer je alleen maar te helpen en volgens mij was dit een nieuw model.. Take a chillpill zou ik zeggen...

Bovenaan