Mini ITX gezocht

ThibaultDh

Member
Hey Guys 👋

Voor ik aan mijn uitleg begin, even toch melden dat ik een absolute leek ben in gaming PC's. Heb jaren games gespeeld op mijn XBOX One, maar wil nu overgaan naar PC Gaming.

Games die ik wens te spelen (brede range, i know):
  • Star Wars Jedi - Fallen Order
  • Witcher 3
  • Call of Duty
  • Far Cry-achtige games
  • Apex Legends
  • League of legends
  • ...

Wat verwacht ik van de PC:
  • Vlotte Performance op Medium Settings. (Ik vereis heus niet de Hoogste settings)
  • "Stille" Fans
  • Indien mogelijk een kleine behuizing (ITX)
Budget: Onder de 800. (Liefst zo weinig mogelijk om bovenstaande games te kunnen draaien op een aangename FPS)

Vraag gerust moest er meer info nodig zijn 😃

Thanks!!

division

Member
Ts 1ste was game pc, nadat ik mijn mini itx heb aan geboden en met em gesproken had werd deze topic ineens gemaakt voor 1 of andere reden. Ik denk dat ts niet helemaal begrijpt dat nieuwe mini itx builds duurder zijn dan de vergelijkbare desktop pc's. En ik had em al een hele mooie aanbod gedaan kwa prijs.

Flipking94

Member
@division het is natuurlijk zijn volste recht om niet op je aanbod in te gaan, maar om daar een nieuw topic voor te maken vind ik apart. Bijna iedere zin is gedupliceerd uit het voorgaande. Daarnaast vind ik het eigenlijk ook erg respectloos naar jou toe, maargoed... @ThibaultDh er is wat mij betreft genoeg advies gegeven in het voorgaande. Wat er niet duidelijk is kan je daar vragen.

Bovenaan