Mijn tips, truc's & results

LyP0

Senior Member
een ln2 tube die qua bodem een beetje lijkt op de tube die extera heeft laten maken. alleen een stukje korter.
Het ziet er uit dat aan de boven kant erg weinig plaats zal zijn tussen kaart en tube, hoop voor je dat dat goed gaat.

DesertShooter

Senior Member
@Reacties hierboven: Binnen kort komt er meer info, en ik kan al wel bekend maken dat het geen wasmachine is :p.

Jammer genoeg ben ik niet meer verder gekomen dan die 165 fps, maar ik ben al erg blij dat ik in de top 10 ben blijven staan, ondanks mijn mem.

Maargoed, zoals jullie van mij gewend zijn na de contest, een filmpje :mrgreen: :

Highres:

Lowres: (YouTube)

Klik

Rol-Co

Senior Member
nice
Maar absoluut geen goed contact .....+7 graden had ik ook , maar na het vlakken van de core en remount strak 0gr

DesertShooter

Senior Member
Nope, contact was idd bagger. Ik wel mounts gehad waarbij de temp idle iig onder nul bleef. Maar afvlakken zoals jij hebt gedaan heb ik maar gelaten.

ME4ME

Senior Member
erg leuke resultaten! vooral eerste dag,, haha 2e dag teveel fun en te weinig score's zo te zien:p maar zeker goede resultaten hoor..

het filmpje is ook erg mooi gemaakt trouwens..
met welk programma? Premiere?

limbulgel

Senior Member
Is gemaakt met premiere idd.
En 2e dag was idd teveel fun en te weinig scores.
's Ochtends om half 9 zaten Bokkow en ik bij lex in woonkamer, moesten we hem wakker bellen dat we in de woonkamer zaten :p , vervolgens bleek het dice op! te zijn, en nog een hoop tegenslagen. Gelukkig is het wel 'n leuke dag geworden, dat is ook iets waard.

Bovenaan