Mijn Hardware.info logo volledig (met label) - Petrik09

petrik09

Member
Dit is mijn inzending voor deze hardware.info competitie, het logo van Hardware.info maar dan de 8bit versie wat dus bij Minecraft past :p

Ik heb deze zelf gemaakt in Minecraft het duurde wel even maar het ziet er leuk uit ook al zeg ik het zelf :p

NIEUW:

Hardware.info logo V2! :lol:

dit is een grotere versie waarvan de letters beter te lezen zijn.

Afbeeldingen:

Video:
Ik heb de resolutie kunnen oplossen, deze is nu in 1280x720HD :D

Een duim omhoog op mijn filmpje word zeer gewaardeerd.

Afbeeldingen: (v1)

Video: (v1)

Sorry voor de rare resolutie, mijn laptop is 1366x768 en op één of andere manier wou deze niet renderen in 720p :s

*Er zijn geen schapen gedood of gewond geraakt in deze video, alleen geschoren*

Hopelijk vinden jullie het mooi :p

Laatst bewerkt:

petrik09

Member
Het kan zin dat ik nog een grotere versie ga maken, deze wordt dan waarschijnlijk 2x zo groot zodat je de letters beter kan lezen.

-Patrick

petrik09

Member
kan je het ook groter maken dan die ik heb gemaakt??
alleen de sirkel van Hardware.info is al 68 x 68 blokjes.
ik heb hier voor een aantal dagen aan gewerkt.
mijn inzending: http://nl.hardware.info/forum/threads/245019-Minecraft-Bastiaandegoede
Ik denk niet dat dit gaat lukken want ik heb ook het Battlefield 3 logo gemaakt voor de lol en die was aardig lang, en daardoor kan je het niet goed meer lezen omdat mijn beeldscherm niet breed genoeg is :$

boschdave

Senior Member
Goed gedaan patrick, hoop dat je wint!
Je zal het zeker verdienen, kunnen we weer hardcore gamen :D

Ps. Hij moest zijn desktop pc afstaan aan zijn tweelingbroer want die had veel problemen met zijn pc (veel bsod en veelste warm), en nu zit hij op een laptopje en dat is niet helemaal voor het gamen gemaakt. we speelden vaak BC2 maar dat kan niet meer omdat zijn laptop niet aan kan.

Gekie56

Member
Goed gedaan patrick, hoop dat je wint!
Je zal het zeker verdienen, kunnen we weer hardcore gamen

Ps. Hij moest zijn desktop pc afstaan aan zijn tweelingbroer want die had veel problemen met zijn pc (veel bsod en veelste warm), en nu zit hij op een laptopje en dat is niet helemaal voor het gamen gemaakt. we speelden vaak BC2 maar dat kan niet meer omdat zijn laptop niet aan kan.
Inderdaad hebben we eindelijk weer een BFBC2 Squad :D.
Wel winnen he Patrick ;)

Bovenaan