1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Mening Samsung Galaxy S10 (e) (+)

Discussie in 'Smartphones' gestart door Crewz, 21 feb 2019.

1. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Beste forumleden,

Gisteren heeft Samsung de Samsung Galaxy S10 onthuld. We wisten hier natuurlijk al het een en ander van, maar nu hij er toch is, zitten er wel nieuwe leuke nieuwe dingen bij, waar wij eerder nog niet van af wisten. Zoals de HDR 10+ technologie, of Wi-Fi 6.

Nou leek mij het leuk om in dit topic onze mening te delen over de S10, en laten weten of jij hier misshien geinteresseerd in bent. En wat vinden jullie de gaafste nieuwe feature?

Ik vind het draadloos opladen van anderen aparaten een mooie feature, en natuurlijk de batterij optimalisatie.
    Einde van dit jaar kan ik weer mijn abbonement verlengen, en dit word dan misshien wel de S10.

2. HaringTon

HaringTon Member

Sinds:
    5 jun 2015
    Ik wil hem heeeeel graag, precies de goede specs; draadloos laden, vingerafdruksensor voorkant, waterdicht.

3. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Ik vind ze persoonlijk overpriced, de pukkel spuuglelijk :( en ik zou zelf dan eerder kijken naar bijvoorbeeld de Xiami Mi9.
    Killer specs, goede camera setup na verschillende testen gebleken en ook een prima uiterlijk.
    Echter is hij ook zo'n 400+ euro goedkoper!!

Leuke review:
    https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_9-review-1891p8.php

4. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    ligt er ook maar aan hoeveel je er aan wilt uitgeven :p ik ben niet zo'n fan van MIUI 10

5. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    OnePlus dan ;) Altijd nog steeds aanzienlijk goedkoper dan de S10 serie..

6. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Jup, heb ik momenteel, ik heb een Oneplus 6 8GB / 128 GB

7. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    In jouw geval wellicht wachten op de OnePlus 7? ;) Zal waarschijnlijk rond de zomer uitkomen?

8. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Tja, gaat niet samen met abbonement helaas. Ik heb tele2, maar ik kan pas 5 December een nieuwe telefoon uitzoeken, dus wie weet wat er dan allemaal uit is :p

9. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Ben namelijk ook wel benieuwd naar de huawei mate 30.

10. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    Laat ik maar beginnen: Ik vind het een leuke topic over de Galaxy S10. Gisteren mocht ik in de Media Markt de nieuwe S10 uit proberen met de S10e, S10 en de S10+. Van de 3 vind ik de S10+ de leukste versie met de meeste vooruitgang geboekt. Ik vond de upgrade naar Galaxy S9(+) niet overtuigend voor mij als bezitter van de S8+. Vooruitgang is er zeker op gebied van het scherm 6.4 inch en accucapaciteit naar 4100mAh, 1TB opslag en 3 camera's en de nieuwste WI-FI. Draadloos opladen en andere producten draadloos opladen via de S10+. Er is genoeg vooruitgang geboekt dat er een reden is om van een Galaxy S8+ te upgraden en naar wederom deze mooi generatie van Samsung over te stappen. Het is enorm duurder geworden en dat is merkbaar en zelfs met een abonnement ben je niet goedkopere uit.

Ik vind mijn huidige Galaxy S8+ nog steeds goed genoeg voor wat ik dagelijks ermee doe en al heeft Samsung met de S10+ vooruitgang geboekt ik ga niet upgraden en blijf op mijn Galaxy S8+. Ik kan mijn Galaxy S8+ al verkopen vanaf €300 a €350,-. Ik ga de S10 overslaan. Momenteel heb ik het pakket T-Mobile Onbeperkt GB + bellen voor €32,50,- per maand met behoud S8+. Ik zou bijvoorbeeld voor 8 euro meer kunnen kiezen voor een 2 jarige contract met de Samsung Galaxy S10+ 128GB incl. gratis Samsung Galaxy Buds in-ears (Opvolger op Samsung Gear IconX 2018) met een eenmalig bij betaling van: € 648,00 betaal ik per maand €40,50,- met Klantvoordeel aan. Het mooie aan Sim-Only van T-Mobile is, dat ik iedere moment kan besluiten om een nieuwe toestel erbij te nemen.

Mijn eigen foto's van de S10
    20190221_133812.jpg

20190221_133436.jpg

20190221_135734.jpg

Laatst bewerkt: 22 feb 2019
  11. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Vind ik voor een toestel van zo'n 2 jaar oud vrij hoog ingeschat :eek:
    Volgens mij komt er al geen grote OS update meer? Of wellicht nog eentje?

Als je het er voor kan verkopen zou ik dan doen, maar ik zelf zou nooit een tweedehands toestel kopen die geen grote OS updates meer gaat ontvangen nu of binnenkort ;)
    Wel grappig dat de Media Markt nog niet de moeite had genomen bij de S10e even het prijskaartje aan te passen hahaha :p

12. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    @Manyuken Er komt nog een laatste grote update aan voor de S8(+) Android 9 Pie

13. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Dat zou mooi zijn, zou 1 van de eerste keren zijn dan Samsung zich ook daadwerkelijk aan belofte houdt op dat vlak :p
    En dat is geen haat richting Samsung, maar meer een constatering met betrekking op het verleden...

14. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Ja en misshien nog wel Android 10, want samsung beloofd 2 jaar grote softwareupdates en 3 jaar beveiligingsupdates.

15. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed of ik daadwerklijk voor de S10 ga. In de tijd dat ik mijn abbonement kan verlengen (5 december) zijn er waarschijnlijk al meerdere vlagschepen uit. Zoals de OnePlus 7 (Want heb momenteel OnePlus 6) en de Huawei Mate 30, en meer. Ik red me namelijk nu ook prima met me oneplus 6, alleen ik heb de neiging om die nieuwe features te willen hebben. Ik moet zeggen dat ik nog een beetje een hard hoofd heb over One UI, ik vond het oude design toch een tikkeltje mooier.

16. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Volgens mij kwam de S8 uit met Android 7.... Dus zal 9 zeker de laatste worden :(

17. Crewz

Crewz Senior Member

Sinds:
    19 sep 2018
    Ah ja ik zie het, dat is jammer :(

18. Nomen Nescio 65

Nomen Nescio 65 Member

Sinds:
    30 okt 2017
    Hoi,

tot nu toe gaat het over het uiterlijk en nieuwe functies etc. Voor mij is de geluidskwaliteit via een hoofdtelefoon (B&W PX) belangrijker dan de rest. Voor mij is een telefoon een goede muziek speler (FLAC 192k 24bit) waar je dan toevallig ook mee kunt bellen en wat internetten etc.

Ik heb twee weken geleden mijn LG V40 ontvangen (upgrade vanaf de V10) en de geluidskwaliteit (via de 3,5 mm jack) is overweldigend.

Ik ben dus wel benieuwd naar de geluidskwaliteit van de S10 serie, kan deze tippen aan de V40?

19. Enterprise1701

Enterprise1701 Senior Member

Sinds:
    5 dec 2010
    Toevallig is deze vandaag binnengekomen, wel met toestellen die de PHN firmware gebruiken

20. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    Laatst bewerkt: 23 feb 2019