Mening betreft printers.

Dabomb

Senior Member
Ik vind eigenlijk wel, dat er op jullie website wel eens iets meer gedaan mag worden betreft met printers.
Dit onderwerp is een nogal ondergeschoven kindje..

Over computers, onderdelen, monitoren ect word heel veel informatie over gegeven, maar betreft printers daar lees je eigenlijk vrij weinig over.

Wat ik nogal jammer vind is dat je printer in diverse prijs klassen kan kopen.. Alleen er word zo weinig over printers geschreven, dat je als je een printer wilt gaan aanschaffen, je eigenlijk niet weet of je wel een goed apparaat in huis haalt, of eventueel een miskoop doet..

Mij lijkt het een leuk idee om voor diverse prijs klassen een soort van aanbevelings pagina te maken en voor 6 verschillende prijs klasse zo ongeveer het beste kan kopen voor welke prijs.

De klassen zijn dan als volg.

Van 30 t/m 50 euro low budget
Van 50 t/m 90 euro budget
Van 90 t/m 130 euro. mainstream
Van 130 t/m 200 euro pro user
Van 200 t/m 350 euro. high end

En het zou dan ook leuk lijken dat jullie dan ook printers gaan testen.
Heb geen idee of dit verder mogelijk is Maar zou wel graag iets op jullie website willen zien m.b.t aanbevelingen welke printers intressant zijn om aan te schaffen.. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen?

division

Senior Member
Van wat ik merk tegenwoordig is dat er niet super veel verschillen meer zit in print qualiteit. Het zijn meer de opties die erop zitten en welke type printer het is, Laser, Inject etc etc..

Doet me wel ff weer terug denken aan mijn matrix printer Epson lx400 haha

rumpelstilskin

Senior Member
Ik heb vroeger inktjet printers gehad van Canon, de cartridges bij vullen wat een drama, imitatie werkte ook niet altijd goed.
De laatste Canon inkjet printer heeft het wel een half jaar uit gehouden. Nu heb ik een Samsung CLP-365W toch zeker een jaar of 4 a 5 oud, waarvan de cartridges nog niet vervangen zijn en de prints zijn bijzonder goed. Als ik deze moet vervangen dan koop ik weer een kleuren lazerprinter.

Bovenaan