1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

MEDION MD 99430

Discussie in 'Notebooks en tablets' gestart door wjay, 13 sep 2014.

1. wjay

wjay Member

Sinds:
    14 jun 2012
    Hallo allemaal,

as woensdag heeft aldi weer een leuke laptop in de schappen en ik overweeg om deze te gaan kopen. Waarik hem het meest voor ga gebruiken is voor mijn studie en aantekeningen maken op school. Het is daarom belangrijk dat hij klein en licht is. Ik zie dat er ook een toucpen bij zit maar weet niet wat ik er van moet verwachten. Is het zo een pen waar mee je nintendo ds bedient of is het zo een pen die net als de pennen van tegenwoordig drukgevoeligheid herkent. Misschien weten jullie meer hierover want ik kon er verder niet over vinden.

Graag jullie reacties wat jullie van deze laptop vinden. http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1709_5_893.html

Groeten, wjay

2. VerwijderdeGebruiker84516

VerwijderdeGebruiker84516 Geband

Sinds:
    27 okt 2012
  3. Detmer Bisschops

Detmer Bisschops Senior Member

Sinds:
    10 mei 2004
    De hybride notebook is vrijwel gelijk aan de Medion P2211T die onlangs is getest. Voor 400 euro is het geen verkeerde tablet/laptop.

VerwijderdeGebruiker84516 vindt dit nuttig.
  4. -The_Joker-

-The_Joker- Senior Member

Sinds:
    3 sep 2014
    Niet iedereen vindt die P2211T even goed.

5. marja.nijs

marja.nijs Member

Sinds:
    15 sep 2014
    Kun je op de MD 99430 ook een gewone (optische) muis, met USB
    gebruiken.

6. wjay

wjay Member

Sinds:
    14 jun 2012
    ik denk niet dat dat een probleem is als je muis gewoon usb heeft

7. Nothingmatters

Nothingmatters Member

Sinds:
    8 mei 2014
    Wil je er hele verslagen op typen, of gebruiken voor tijdens de lessen e.d.? Als je de laptop ook voor het eerste wilt gebruiken, zou ik voor een groter exemplaar gaan.