1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Medion Camera doet het niet

Discussie in 'Digitale fotografie en video' gestart door René = neet, 18 nov 2003.

1. René = neet

René = neet Senior Member

Sinds:
    6 jul 2002
    Hey, ik heb een vraag over mijn medion MD 9700 die ik zo'n anderhalf jaar geleden heb gekocht bij de Aldi.

Het probleem is het volgende:

Ik heb op een feest een aantal (stuk of 150) foto's gemaakt, toen ik de volgende ochtend deze fotos wou overzetten naar mijn pc, deed de camera gewoon niks.

Heel vreemd, opeens deed hij het en heb metene alle foto's overgezet.

Een halve maand later, haal ik de camera weer eens uit de kast, om thuis wat fotos te maken, krijg hem gewoon niet aan, als ik de voeding erin doe loopt ie gewoon wat te brommen, de lens gaat niet open, maar er staan wel een paar icoontjes op het display... wat betekend dat ie aan staat. er vormd zich ook warmte heb ik gemerkt.

Met batterijen of met voeding het maakt niet uit, hij bromt gewoon wat en krijg em niet aan.

Hopelijk heeft iemand ooit dit probleem opgelost die dit leest

Alvast bedankt...

nEEt

2. Dree

Dree Senior Member

Sinds:
    7 sep 2003
    :? Gewoon terugbrengen naar de winkel Rene en een beroep doen op de wet consumentenbescherming en nakomen van verplichtingen t.a.v. garantie etc. :evil:

3. René = neet

René = neet Senior Member

Sinds:
    6 jul 2002
    mm.. dat zou ik idd kunnen doen, ik heb zowat 3 uur zitten pielen aan dat ding... wat heb ik nou gemerkt:

Als ik het geheugen eruit haal doet de camera het wel, ook gewoon fotos maken e.d. maar hij slaat ze dat natuurlijk niet op.

Zodra ik het geheuhen erin doe, gaat hij gewoon niet aan.
    Dus het lijkt me aan het geheugen liggen... Gewoon zo'n standaard medion geheugen. Dus dat ga ik maar eens vernieuwen.

Maar enorm bedankt voor je reactie

nEEt

4. Dree

Dree Senior Member

Sinds:
    7 sep 2003
    Dus er zal een nieuw geheugen in moeten. Hoogstw. is dit de oorzaak.

5. gertpauwels

gertpauwels

Sinds:
    7 mei 2002
    er was idd een probleem met het geheugen, bij mij net hetzelfde probleem gewoon ff bellen naar gsc dan opsturen via taxipost ff wachte en een nieuw geheugen komt naar jou.

Groeten Gert

6. Jelmar

Jelmar

Sinds:
    27 jun 2002
    is het inmiddels opgelost???

ben zeer nieuwsgierig namelijk

7. motorrunner

motorrunner

Sinds:
    29 nov 2003
    Heeft er iemand al wat meer info over de camera uit de actie folder van 3 december ? Ik ben van plan een camera aan te schaffen van ca 300 Euri's.
    Het gaat om een camera met 5 Mp en .......... en tot slot een 128 MB CF !
    De prijs is 279 Euri's

8. motorrunner

motorrunner

Sinds:
    29 nov 2003
    Is er ook iemand bekend met een HP 850. Deze heeft4,13 Mp en 8xopti. en 7x digi?
    Of is er bij jullie ook bekendheid over de Kodak Easyshare DX4530. Deze heeft 5 Mp en 3x opti en 3,3x digi. ?
    Of is er een ander goed alternatief. De camera gebruik ik alleen om motorfietsen op marktplaats te koop aan te bieden.

9. David van Dantzig

David van Dantzig HWI Redactie

Sinds:
    2 jul 2001
    Motorrunner, wil je a.u.b. de FAQ lezen? Je bent aan het cross- en dubbelposten, dat is niet toegestaan. Ik heb een apart topic voor je vragen aangemaakt, dat lijkt me voldoende.

10. motorrunner

motorrunner

Sinds:
    29 nov 2003