MaxICT slechtste organisatie

Wat een slechte organisatie zeg.

Op 25 april een bestelling gedaan van meerdere producten, waarvan de laatste product morgen geleverd zou worden (wat niet doorgaat).

Ik heb voor 2 deelleveringen betaald. Ik moest zelf voor elke deellevering, na het betalen vragen om de status (dagen erna) aangezien ik hier geen update van krijg, maar geld ontvangen kunnen zij wel. Pas nadat ik om de status vroeg, gaf de medewerker door dat hij zijn collegas zou benaderen om de producten op te sturen. Dan denk ik bij mijzelf, wat doe je achter je desk? Pas actie ondernemen, nadat de klant hier om vraagt. Waar betaal ik als klant voor?

Nou vervolgens het laatste product, verwachte lerdatum is 8 mei. Ik natuurlijk na alle slechte reviews + eigen ervaring toch nog even vragen wat de status daarvan is. Raaraaa...? Medewerker gaf aan, de leverancier heeft het product nog niet opgestuurd. De medewerker gaat de leverancier mailen.

Hallo Maxict, je hebt een systeem. Volg je de orders zelf niet? Moet je niet zelf handelen en zelf de leveranciers benaderen om zo je klanten van dienst te zijn? Nee Maxict zit op zijn luiwe reet achter een desk fabels te verkopen en wilt alleen geld innen.

MAXTICT WERK aan je fouten. Doe wat aan de slechte reviews. Wanneer de klant niet tevreden is en dit meld, zie het als feedback en leermoment

Mensen bestel hier niet! Genoeg andere bedrijven die wel leveren, wel hun woorden nakomen en een goede service bieden. Wees gewaarschuwd!

Nu is de vraag nog, krijg ik mijn product wel?

Update 08-05-2020:

Gisteren hebben 2 medewerkers mij hun woord gegeven dat ik de processor vandaag zou ontvangen. Ze hebben namelijk van leverancier gewisseld, een die in NL zit. Rara...leugens.

Ik vandaag bellen, mailen, chatten en via facebook zelfs. Allerlei verschillende beloftes, ja vandaag. Btw Lisanne die op deze review reageerd, heeft ook niet op mijn mail gereageerd, terwijl ze wel vroeg om een mail.

Nou ik verlof nemen van werk vandaag, hopend op mijn product. De hele dag zitten bellen, mail check voor een track n trace (track n trace regelen is heel moeilijk -_-), krijg ik te horen einde dag dat het morgen pas geleverd word. Ik woedend en vragen naar een track n trace die ik eigenlijk gisteren al zou moeten ontvangen. MaxICT: track n trace krijg je vandaag.

Ik 17u30 bellen met Maxict, zei gaven aan dat de leverancier in NL zit en dat het pakketje vandaag zou komen, maar door omstandigheden het morgen pas komt. Dit zeggen ze pas, nadat ik als consument 100x hun benader, maar zij zelf niet het initiatief nemen door erachter aan te gaan.

Mijn vriendin belt op, omdat ik letterlijk niet meer kon communiceren uit woede. Geven ze haar door dat de track n trace er niet is, maar het pakketje morgen of maandag komt.

Hoe moeilijk is het om een track n trace te regelen? Waarom liegen jullie en beloven jullie en komen jullie je woorden niet na?

Mensen bestel hier niks. Zoek via tweakers, pricewatch naar andere webshops die wel leveren. Azerty, informatique, alternate, megekko. Dat zijn bedrijven die niet alleen producten leveren, maar ook de diensten die zij beloven waarmaken.

Op 25 april besteld en tot op heden nog geen processor. Niet alleen leveren doen ze niet, maar ook liegen aan de tlf, via chat en facebook. Wat ook schandalig is, dat ik als consument meerdere malen hun moet bellen en hun aan het werk moet zetten voor producten waar ik 1712 euro voor heb betaald.

Wat ook triest is, dat zij niks aan hun gebreken en de slechte reviews doen. Zij reageren op je review of je wilt mailen, maar vervolgens gebeurd er niks.
BESTEL HIER NIET!

UPDATE: waarschijnlijk krijg ik de processor maandag of dinsdag. @MaxICT, als ik maandag geen track n trace krijg, annuleer ik de boel. Ik zorg er ook meteen voor dat niemand in mijn omgeving en op social media bij jullie besteld.

Nu is de vraag nog, krijg ik mijn product wel?
In het geval van een courante CPU waarschijnlijk wel.
Bij andere producten komt het regelmatig voor dat je het na een hoop ellende je product alsnog niet krijgt.
Je geld terug kan ook wel even duren.
annuleer ik de boel.
Had je al veel eerder moeten doen.

Je had beter de reviews eerst gelezen.
Maximaleicompentie meent zijn reputatie als slechtste webshop van Nederland hoog te moeten houden.
Hun focus ligt bij de zakelijke markt en hun strategie is lowprice/lowservice.
De consumenten markt doe ze erbij als melk koe.
Ze misleiden , volgens mij bewust, de klant maar letten goed op binnen de regels te blijven.
MAXict staat hier steevast of als enige met voorraad( die ze vaak niet hebben, na jouw bestellingen bestellen zij bij hun leverancier en kijken dan pas of die leverancier het product beschikbaar heeft.) of met de laagste prijs.
Blijkt na aankoop dat de prijs toch voor hun te laag was dan is het product ineens niet meer leverbaar.
https://nl.hardware.info/forum/threads/maxict-first-blood.313407/
Hebben ze iets wel dan betaal je de hoofdprijs.
Voorbeeld:
https://nl.hardware.info/monitoren.8/aoc-24g2u.521437
Nergens verkrijgbaar, Max heeft er 4 en vraagt 80 euro meer.
Je hebt zelfs kans dat indien je besteld ze er toch niet zijn en je kan wachten.

Ik hoop voor jou dat je je CPU snel binnen hebt.
Maak je niet te druk, doen zij ook niet, is slecht voor je hart.
Afsluiten dit drama en vrolijk verder...

Laatst bewerkt:
MAXTICT WERK aan je fouten. Doe wat aan de slechte reviews. Wanneer de klant niet tevreden is en dit meld, zie het als feedback en leermoment
Ook voor jou een leermoment... waarom daar bestellen als je weet dat de reviews slecht zijn.... toch?😕
Men zou het dan een pot en ketel verhaal kunnen noemen.😕
Niettemin blijft dit altijd erg vervelend, sterkte er mee.

philpend

Senior Member
User systemen
Maximaleicompentie meent zijn reputatie als slechtste webshop van Nederland hoog te moeten houden..
Incompetentie heeft iets van ‘ze kunnen niet beter’ of ‘ze maken een hoop fouten’. Gezien de jarenlange stroom van exact dit soort berichten over dit bedrijf geloof ik niet meer dat het te maken heeft met incompetentie.
Volgens mij is het een bewust gekozen bedrijfsstrategie, en dat maakt het alleen maar kwalijker.

Het is ook een beetje raar dat sommige webshops gewoon door kunnen gaan met adverteren op serieuze websites , terwijl ze weten dat het oplichters zijn .

Roel1966

Senior Member
User systemen
BESTEL HIER NIET!
Dit is natuurlijk diep triest en gun ik je zeker niet maar ergens denk ik wel van dat je al gewaarschuwd was. Misschien was je gedachte wel van ik gun hun toch het voordeel van de twijfel maar dan had ik toch niet meteen voor dik 1700 euro gaan bestellen. Je kan dan beter bij een twijfelachtige webshop voor een klein bedrag bestellen en dan b.v. onder rembours. Op die manier ben je niet meteen je geld al kwijt en in geval van dat iets niet of niet bijtijds bezorgd word kan je veel gemakkelijker annuleren.

Evenzogoed hoop ik voor je dat je toch of snel de producten ontvangt, of in elk geval snel je geld terug krijgt.
Succes !

Incompetentie heeft iets van ‘ze kunnen niet beter’ of ‘ze maken een hoop fouten’. Gezien de jarenlange stroom van exact dit soort berichten over dit bedrijf geloof ik niet meer dat het te maken heeft met incompetentie.
Volgens mij is het een bewust gekozen bedrijfsstrategie, en dat maakt het alleen maar kwalijker.
Ben ik helemaal met je eens, niks minder dan een bewuste strategie.
Zorgen dat je met de laagste prijs en beste beschikbaarheid op het web staat en binnen hengelen die orders.
Eenmaal binnen kijken hoe ver je kan gaan om de order ook daadwerkelijk te behouden ondanks dat je niet waar kan maken wat je beloofd.
En het werkt, ze bestaan nog steeds.
Ik vond Maximaleicompentie gewoon wel leuk bedacht van mezelf.

Bovenaan