Make MSI Arctic Great White again! It's gonna be great folks! 1080p alleskunner met sub-zero thema.

Barbadruif

Senior Member
User systemen
It's simply the best! tam-daaham-dam! Better than all the rest! tam-daaham-dam!

Ik wilde een pc bouwen die alles is wat een msi arctic build moet zijn: Niet te simpel, maar ook niet te flitserig, elegant, maar stoer en bovenal: wit, maar niet oogverblindend!

Dit is een 1080p ultra game machine. 525gb opslag is niet bijzonder veel, maar genoeg, de rx480 is prima voor 1080p gaming en de 7600k is goed genoeg voor licht video-editen en basis workstation applicaties. Kortom: de ultieme all-round mid-range build.

Na lang research te hebben gedaan kwam ik tot de conclusie dat dit de beste build is onder 1250 die direct beschikbaar is bij alternate met als basis de msi z270 arctic:
https://nl.hardware.info/wensenlijst/2279602/barbadruif/msi-arctic-great-white
IMG_0739.PNG

Geen concessies qua cpu of ssd om een betere videokaart te kunnen krijgen.
Cpu: Ik heb gekozen voor een 7600k, omdat slechtere cpus al gauw een bottleneck kunnen zijn in sommige games, minder goed zijn voor non-games en omdat deze overgeklokt kan worden naar bijna 5ghz voor aanzienlijk betere prestaties dan goedkopere modellen voor niet al te veel hogere prijs. Future proof genoeg en allang zijn waard bewezen.

Gpu: rx480 armor 8g oc voor de koeler stijl die goed past bij een arctic build (gebrek aan backplate is niet eens erg, want de board is niet eens lelijk en geeft een beetje meer een "tech" gevoel), lage prijs en goede prestaties. Deze gaat lekker lang mee voor 1080p!

Werkgeheugen: 16gb is de norm aan het worden en mooi wit!

Behuizing: wit, maar niet té!

Opslag: 525gb ssd. Genoeg voor windows (20gb?!) en MEERDERE grote games! Zag een iemand met 60gb ssd, maar met windows geïnstalleerd passen sommige grote games daar niet op, en je wilt realistisch gezien ook genoeg opslag voor games die je momenteel niet speelt, andere programmas, etc.

Deze pc kan alles wat je ervan zou kunnen vragen, maar is vooral bedoeld voor gamen en als kunstwerk op je bureau!

Bewijs verkrijgbaar onder €1250 op moment post:
IMG_0740.PNG

I will #MakeTheStudyGreatAgain! It's gonna be great!

Wat vinden jullie van deze build? Wat kan er beter? Ik hoor het graag in de reacties

Heb je ook een vraag?
Ja (laatste regel), maar in dit wedstrijdforum is dat niet nodig.
Claimed er iemand iets anders dan?
Niet meer gelukkig. Ik heb echt maar een account en vond dit gedoe een beetje raar, maar het kan gebeuren. Ben al blij dat mijn topic niet verwijderd is!
thx voor de voeding :)
Geen Probleem!
Nee, dit is niet zijn topic.

Jij ziet wat er nu staat... ik zag wat er toen stond.

Ter illustratie;
Bekijk bijlage 32373
Die laatste zin! Zo filosofisch!

Goede en evenwichtige build. Mooi om te zien dat je op esthetisch vlak rekening hebt gehouden met keuze van componenten :)
Kan je mijn build ook eens bekijken? ;)
Bedankt! Jij hebt ook goed nagedacht over jouw build, en die witte rx470 ziet er goed uit! Als ik ooit een twinfrozr kaart koop verf ik hem wit!

Laatst bewerkt:

Forum m8

Senior Member
User systemen
En nog eentje die de regeltjes dus niet gelezen / begrepen heeft :D

Mijn natuurkunde leraar verwoordde dat zo;

"Stel er is een vacature met riant salaris, auto van de zaak, huis van de zaak, vrouw van de zaak, maar je levert je soliciatie 5 minuten te laat in... tja, te laat! Regels zijn regels."

En nog eentje die de regeltjes dus niet gelezen / begrepen heeft :D

Mijn natuurkunde leraar verwoordde dat zo;

"Stel er is een vacature met riant salaris, auto van de zaak, huis van de zaak, vrouw van de zaak, maar je levert je soliciatie 5 minuten te laat in... tja, te laat! Regels zijn regels."
Vager kan haast niet! Wat is er eigenlijk mis aan? Valt wel op dat heel veel van de laatst geplaatste reacties van jou zijn!

Forum m8

Senior Member
User systemen
Je reageert in je eigen topic met een nieuwe post, volgens mij is dat diskwalificatie...... (en zie de wedstrijdvoorwaarden hoe je dat eenmalig weer oplost)
Nee, dit is niet zijn topic.

Vager kan haast niet! Wat is er eigenlijk mis aan? Valt wel op dat heel veel van de laatst geplaatste reacties van jou zijn!
Jij ziet wat er nu staat... ik zag wat er toen stond.

Ter illustratie;
bewerken.png

Laatst bewerkt:
Goede en evenwichtige build. Mooi om te zien dat je op esthetisch vlak rekening hebt gehouden met keuze van componenten :)
Kan je mijn build ook eens bekijken? ;)

Bovenaan