1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

logitech usb headset kapot?

Discussie in 'Hoofdtelefoons en headsets' gestart door nick112, 5 mei 2012.

1. nick112

nick112

Sinds:
    9 jan 2012
    Beste,

Gisteren heb ik een nieuwe muis ontvangen (corsair m60), en alles werkte soepeltjes. Maar toen ik mijn muis wilde instellen met de software, tijdens een game, liep mijn computer een beetje vast. De muis was erg schokkerig, en klikken ging moeilijk. pc reboot werkte niet. Maar toen ik de report rate setting verandere van de muis deed alles het weer normaal. Behalve nu dus het geluid. Alles kraakt,als ik een geluidje afspeel dan klinkt iemand net als darth vader. helemaal vervormd dus. ook kreeg ik bij die vastloper een spontane reboot, dus blauw scherm heel even en alles was weg.
    Maar het gekke is dat de headset het wel prima doet op de laptop. ik heb via apparaatbeheer stuurprogamma's al verwijderd.
    ik hoop dat jullie misschien een oplossing weten.
    Mvg Nick

2. WhiteSnake

WhiteSnake Senior Member

Sinds:
    30 apr 2008
    Denk eerder dat er iets mis is met je USB poort(en) al andere USB poorten geprobeert op je PC?

Ik zou je Muis bvb eens achter in proberen en je headset in je frontpaneel usb in pluggen, kijken of het dan wel normaal werkt, zo ja en je wilt ze alle bij achter in hebben moet je gewoon 1 van de 2 in een andere poort acter in pluggen net zo lang tot dat ze elkaar niet storen.

Anders heb je een groter probleem met je USB controler.

3. nick112

nick112

Sinds:
    9 jan 2012
    Bedankt voor je reactie!
    Standaard zit de muis achterin, en headset voorin. Ik heb al de headset achterop aangesloten, dit haalde niks uit. Ook heb ik het zonder muis geprobeerd, misschien toch een conflict? Maar dit haalde ook niks uit. In de zomervakantie ben ik wel van plan een nieuwe pc te bouwen, maar ik zou toch graag de laatste maanden een beetje willen spelen.