1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

LG 55LA9659 (2014 model)

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door quiller, 5 aug 2017.

1. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Iemand enig idee wat een 'realistische vraagprijs' ( / verwachte verkoopprijs) is voor deze tv (aankoopperiode oktober 2014)? Het betreft een edge lit uhd tv.

Dank bij voorbaat voor reacties inzake...

2. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
  3. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Lol Dit had ik vanzelfssprekend ook gevonden maar daarmee weet ik natuurlijk de tweedehandswaarde nog niet - tevens is die grafiek niet echt correct (op het laatst werd gewoon oude stock gedumpt terwijl het wel één van de hogere modellen in zijn eigenlijke verkoopjaar was)... Ik ga hem eerstdaags te koop stellen MAAR ben nog niet zeker aan welke prijs (ik ben richting 850 vraagprijs aan het denken) - Ondertussen een LG OLED55C7V gekocht die morgen normaal af te halen gaat zijn in de winkel ;) (mooie prijs gekregen trouwens bij audiovision in Mechelen!!!!)

4. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Weet ik. Ging even om het makkelijk maken voor andere om het model op te zoeken. Want nagenoeg niemand zal die karakterreeks direct herkennen.

Persoonlijk zie ik even niet waarom zo'n scherm 2e hands 850 waard zou zijn als je een nieuwe 55" UHD HDR Edge-LED LG kunt kopen voor 650

5. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Ik betwijfel of je dat er voor gaat krijgen want dat is altijd het nadeel van die introductie modellen met nieuwe technieken dat die in het begin heel duur zijn. Nieuwprijzen van die UHD tv's liggen nu gewoon stukken lager en dan denk ik ook niet dat mensen meer als de nieuwprijs voor een 2de hands toestel gaan betalen. Evenzogoed kan ik mij voorstellen dat als jij er toendertijds zoveel voor betaald hebt dat je wel baalt als je er nog maar een fractie voor terug krijgt.

6. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Ik zeg ook niet dat ik dat er voor absoluut wil hebben. Feit is wel dat het een erg goed scherm is. Een 'goedkoop' lcd scherm van heden geeft mijn inziens minder mooi beeld dan de 9659 - en al zeker als je 55 inch neemt.

7. Wormwiel

Wormwiel Senior Member

Sinds:
    7 mrt 2010
    Ik was bij mijn broer met zijn nieuwe Samsung. Nou, iedereen had een roze hoofd, het zag er niet uit :)

8. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    de nieuwe lg OLED 55c7v draait hier ondertussen.... damn hoe mooi... vriend vn mij komen zien en is hem gelijk ook gaan bestellen

9. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    En de oude is ook verkocht geraakt - heb er 650 voor gekregen (omdat ik niet te lang wou wachten. Mijn gevoel zegt wel als ik meer geduld had dat ik tot 750 makkelijk had kunnen gaan, maar langs de andere kant 55 inch is niet klein om (volgens the wife) in the weg te laten staan ;))

10. Theo Jöris

Theo Jöris Senior Member

Sinds:
    25 okt 2012
    Waar slaat dit nu op??

11. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Dat ie een rare familie heeft?

Wormwiel vindt dit nuttig.
  12. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Dat de kleurweergave van de TV niet goed was.

13. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Of, meer voor de hand liggend, dat de TV niet goed stond ingesteld?

14. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    In mijn boek hoort zulk spul 'uit de doos' gewoon goed te zijn, maar ja; dat kan ook nog.

Mijn Dell U3014 heb je zo'n heel menu met allerlei onzin dat je moet uitzetten; o.a. dynamisch contrast enzo. De Dell 3007WFP-HC (verre voorloper) heeft helemaal geen menu, een enkele DVI aansluiting en is gewoon altijd goed. Je moet alleen even op '-' drukken om de zonnebank wat te dimmen.