1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

LG 38UC99-W automatic input probleem

Discussie in 'Monitoren' gestart door Otani64, 8 nov 2018.

1. Otani64

Otani64 Member

Sinds:
    22 sep 2015
    Ik heb sinds enkele weken de 38UC99. Daar hangen twee toestellen aan, ééntje via DP, ééntje via HDMI. Ondanks het feit dat de instelling "automatic input" op On staat springt het beeld niet op HDMI als ik dat toestel opstart, nadat de andere op DP heeft gewerkt maar nu is uitgeschakeld. Ik vond op reddit een tweetal posts met hetzelfde probleem, maar nooit geen reactie op. Zijn er hier nog met dat scherm en hetzelfde fenomeen?

2. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Hoe? Bron apparaat nog wel aan de prik?

3. Otani64

Otani64 Member

Sinds:
    22 sep 2015
    OK iets concreter: DP is mijn gaming PC, HDMI is mijn NUC. Ik sluit mijn PC af, dus de input staat op DP, scherm blijft onder stroom, ik start mijn NUC op en het scherm gaat niet over op HDMI-input, desondanks dat er dus duidelijk signaal op die input komt en “automatic input” is ingeschakeld. Pas ik manueel de input aan naar HDMI heb ik uiteraard beeld.

4. Otani64

Otani64 Member

Sinds:
    22 sep 2015
    Ik heb zonet een case geopend bij LG. Hopelijk hebben ze een oplossing. Aangezien ik niet de enige ben ga ik ervan uit dat ik ook niet de eerste ben met deze vraag.