1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

leuke upgrade kit * i7-6700k/16gb/1080ti O-11G

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door alphxz, 20 okt 2018.

1. Axe1

Axe1 Member

Sinds:
    18 nov 2018
    Net uitgerekend, nieuwwaarde vandaag is totaal 675,35.
    Ik bied de helft.

2. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    €337,67 vind ik een mooi prijskaartje voor dit systeempje. Die €650 vind ik veels te veel

3. PredCaliber

PredCaliber Senior Member

Sinds:
    11 jun 2013
    Beetje offtopic misschien, maar ik vind het raar dat er zoveel commentaar is op dat nooit overclock gedeelte.
    Ik heb namelijk precies hetzelfde met mijn eigen systeem. een 4790k met een leuke BeQuit! cooler, op een Z97 bord. Allemaal OC potentieel spul, maar ik heb zelf ook nooit maar een CPU OC gedaan. (alleen XMP voor memory)

De voornaamste reden dat ik voor die CPU had gekozen destijds was gewoon vanwege de hoogste clocksnelheid en omdat hij het snelst was. Die Be Quit! cooler was omdat ik van stille PC's houd. Ik hoop niet dat ik ook ooit zo afgebrand ga worden als ik mijn systeem te koop zet..

4. TJM de Groot

TJM de Groot Senior Member

Sinds:
    26 dec 2009
    Het verhaal van @PredCaliber is ook mijn story ik heb sinds december 2017 een 8700k ( 365 € :D) en tot heden niet aan overclocken toe gekomen, ga ik pas doen als het nodig is. ;)

5. Jeroentjeuh

Jeroentjeuh Senior Member

Sinds:
    15 feb 2013
    XMP is btw geen overclock dat is een hulp middel om je geheugen goed te zetten in je bios (de waardes van je memmory stick). Oftewel, je hoeft de timings van je geheugen niet meer handmatig in je bios in te stellen.

6. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Vaker wel dan niet is dat een OC ten opzichte van de normale geheugensnelheid die officieel wordt ondersteund door bord en CPU.

7. alphxz

alphxz Senior Member

Sinds:
    20 sep 2011
    deze mag gesloten worden ! :)