• Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Leugenachtige review systeem op hwi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsiano

Geband
Hallo kunt u iets doen tegen uw onrealistische shop review componenten en egocentrische houding van uw admins / eigenaar van de site tenopzichte hiervan.
Na het meerdere keren gevraagd te hebben of mijn eerste en laatste review op hwi reeel en eerlijk zou kunnen worden weergegeven kwam alleen het domme antwoord dat het wel goed was. Echter ben ik als schrijver niet voor niks de discussie aan gegaan en deel uw mening dus niet en dus ook uw oppervlakkige en narsistische houding.

Als je me weer tenonrechte wil bannen om je daar beter door te voelen leef je uit maar de waarheid dient de leidraad te blijven.

Daarnaast worden ook simpele fouten gemeld in onjuiste spec topic keer op keer simpelweg genegeerd dus denk ik dat u structueel achter ds feiten aanloopt ook op deze afdeling

Larsiano

Geband
Als je niks nuttigs te zeggen hebt mag je ook je mond dicht houden natuurlijk ipv betweterig te gaan spelen. Het is en blijft een feit dat er hier een aantal dingen niet goed gaan en er nu een nep review op mijn naam staat waar hier geld aan word verdiend. Echter word je hier niet f nauwelijks serieus genomen en daarbij spelen idd ,t maaskantje geloof mee daar heb je gelijk in maar dat was mij al duidelijk had je kunnen bedenken voor je reactie

Enterprise1701

Senior Member
Hoe iemand ineens van gedachte kan veranderen tegenover HWI begrijp ik niet, alleen om een review van MaxICT die al terecht slecht staat aangeschreven, je hebt actief meegedaan met de community, dus waarom ineens deze vijandigheid richting HWI

Laatst bewerkt:

DatAccountz

Senior Member
Als je niks nuttigs te zeggen hebt mag je ook je mond dicht houden natuurlijk ipv betweterig te gaan spelen. Het is en blijft een feit dat er hier een aantal dingen niet goed gaan en er nu een nep review op mijn naam staat waar hier geld aan word verdiend. Echter word je hier niet f nauwelijks serieus genomen en daarbij spelen idd ,t maaskantje geloof mee daar heb je gelijk in maar dat was mij al duidelijk had je kunnen bedenken voor je reactie
Ik oordeel niet over of je wel of niet gelijk hebt, maar waarom houdt je het niet simpelweg inhoudelijk? Op die manier sta je ook veel sterker als men je niet serieus neemt.

Ik snap eigenlijk nog steeds niet goed wat nu precies je probleem is. Wellicht het gebrek aan interpunctie?

division

Senior Member
Ah... van 1 kant niet leuk als je punt genegeerd word... dat snap ik wel van ts.

Maar op deze manier de weg inslaan behaal je je resultaat niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan