Lenovo laptop start niet meer op na herstel fabrieksinstellingen

Hallo,

Ik heb een Lenovo laptop.
Intel(R) Celeron(R) CPU N3350 @

Van de week wilde ik de fabrieksinstellingen installeren, omdat ik de laptop graag wil verkopen. Ik heb de laptop zelf sinds februari 2018 en heb deze alleen gebruikt voor mijn werk en af en toe netflix op gekeken.

Tijdens het herstellen van de fabrieksinstellingen, gaf de laptop aan dat ik deze niet mocht uitschakelen en dat de laptop meerdere malen uit zichzelf zou opstarten en dat dit wel uren kon duren!

Die uren kloppen wel, want de laptop staat inmiddels al 48 uur op de tafel zichzelf steeds opnieuw op te starten!!

Op het moment dat hij dan opstart, krijg ik het logo van Lenovo in beeld met zo'n draaiend cirkeltje eronder, binnen een paar seconden schiet hij ineens naar een blauw scherm, voor letterlijk een seconde, en vervolgens is de laptop uit. Hetzelfde riedeltje herhaalt zich dan weer.

Door proberen te focussen op het blauwe scherm om te zien wat daar staat, ben ik erachter gekomen dat hij niet verder gaat dan 64%.

Ik snap er niks meer van. Het lijkt mij niet normaal dat hij er al 2 dagen over doet.

Wie weet wat ik hiermee aan moet? Is het verstandiger om de laptop toch weg te brengen naar een professional?

Bovenaan