Kfa/Galaxy HOF 1080ti/ 980ti tegen ELKE prijs

Forum m8

Senior Member
Trouwens... als ik eens even zit te spitten, wat is er met die tweede (en derde?) GTX 980 Ti HOF gebeurd?

LaCrimosa

Senior Member
Mijn advies: Leg je neer dat je niet gemakkelijk een KFA HOF kaart en kijkt uit naar een ander merk die gemakkelijker te verkrijgen is en een betere service geeft.

quiller

Senior Member
Ik zou meteen de kamer in een extreem dure, nauwelijks te vinden kleur herschilderen die bij de build past... Let wel op dat je goed uitrekent hoeveel verf je nodig hebt, of je gaat nog voor hebben dat je één potje te kort komt en dan de verf niet meer vindt...

Forum m8

Senior Member
Ik zou meteen de kamer in een extreem dure, nauwelijks te vinden kleur herschilderen die bij de build past... Let wel op dat je goed uitrekent hoeveel verf je nodig hebt, of je gaat nog voor hebben dat je één potje te kort komt en dan de verf niet meer vindt...
Kun je gewoon laten mengen naar gewenste kleur.

Groter probleem met allerlei vage kleuren is dat naarmate de verf ouder wordt bepaalde kleuren opgevreten worden waardoor je er weer moet laten bijmengen.

d_v999

Senior Member
Helaas zie ik in mijn browser niet wanneer de laatste reaktie was geplaatst. :(
Wel zag ik de datum dat dit onderwerp was geplaatst. Maar je weet maar nooit, misschien is ie wel net zo traag als ikke. o_O

Bovenaan