1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

keuze op website.

Discussie in 'Overige software en programmeren' gestart door masterluuk, 11 mrt 2008.

1. masterluuk

masterluuk Senior Member

Sinds:
    8 mei 2002
    Hallo,

Ik ben opzoek naar het volgende, naar z’n keuze formulier:

Deze heb ik van de Ati site gehaald, wat ik dus zoek is het volgende.
    Als je bijvoorbeeld het OS kiest dat je op ok kan klikken + dat de rij ernaast wordt ingevuld (serie) dat je daar ook weer op ok kan klikken + dat ook de laatste rij wordt ingevuld (type)

Heeft iemand een idee hoe dit heet?

2. noodel

noodel Senior Member

Sinds:
    13 jun 2007
    Dit zijn dropdwonlisten, met javascript kan je hidden --> visble maken en aanvullen van data.

Tip kijk op w3schools.com

3. Bucky208

Bucky208

Sinds:
    21 feb 2009
    ik heb wel iets moois in jquery gevonden dat je eventueel kan gebruiken & het neemt veel minder plaats in dan het geen dat jij gebruikt...

Hier kan je dus doorgaan zonder al dat 'ok' geklik.

http://www.givainc.com/labs/mcdropdown_jquery_plugin.htm#example

Btw, met jouw manier kan je dit ook laten weergeven die subtabels zonder 'ok'

4. frafra

frafra Senior Member

Sinds:
    30 mei 2005
    Misschien is dit iets?

5. Delphiwizard

Delphiwizard Senior Member

Sinds:
    28 dec 2006
    Een dergelijk systeem kan je op verschillende manieren maken, php/asp, javascript, misschien best met een ajax request.
    Systeem is dan om een onclick te maken op de eerste lijst, wat een ajax call doet en waarmee je de waarden voor lijst 2 terug krijgt.
    Bij lijst 2 dan hetzelfde om lijst 3 op te vullen, en bij lijst 3 een onclick om de juiste links te openen.