Kan MX2s niet verbinden met nieuwe universele adapter

Mijn muis heeft een hele tijd goed gewerkt.
Helaas heeft hij geen opbergruimte voor de ontvanger, waardoor ik die kwijt ben geraakt.
Inmiddels heb ik een nieuwe ontvanger van Logitech besteld, maar die doet niks.
Een andere ontvanger van Trust die ik bij de Mediamarkt had gehaald deed ook niets, maar goed dat zou door het merk kunnen komen.
Ik heb op allerlei manieren op de knop van de muis zitten drukken, maar geen reactie.
Waar de muis bij de bijgeleverde ontvanger direct werkte, geen configuratie nodig.

Hoe kan ik dit configureren?
De ontvanger hoort universeel te zijn en dus zou iedere ontvanger voor iedere muis moeten werken.

Iemand nog tips hoe je kan voorkomen dat je zo'n priegel ontvangertje kwijt raakt?
Dit is dus waarom ik normaal gesproken geen draadloos spul koop.
Dacht dat ik nog een draad als backup zou hebben, maar daar kan je de muis alleen mee opladen.

Ik heb ook al geprobeerd Logitech te bellen, maar ze hebben geen Nederlands nummer.
Het beste nummer wat ik van ze heb is niet bereikbaar wanneer ik kan bellen.

Enigma147

Senior Member
User systemen
Je moet hem natuurlijk wel even koppelen.

Sluit de receiver aan en start logitech options. (als je die nog niet geinstalleerd had, installeren) Klik op apparaat toevoegen. Aan de onderkant van de muis zit een schakelaartje met 3 ledjes voor verschillende kanalen. Houd dat knopje een paar seconden ingedrukt en de muis is gekoppeld. Op welke je hem koppelt maakt niet uit, je kan de muis op deze manier aan drie verschillende computers koppelen.

Comp User

Senior Member
User systemen
Vraagje aan TS; heb / gebruik je toevallig ook nog een draadloos - unifying - toetsenbord?

Zo ja, dan had je al een - reserve - zender liggen.

Aangezien je per zendertje 6 apparaten (Muis, ToBo, Trackball of presenter) kunt koppelen, zou je dus al één (of meerdere) reserve zendertjes (moeten) hebben.

Bovenaan