Kan je computer gebruiken in plaats van een cronusmax

ik heb een PlayStation 3 en 4. Ik Trickshot vaak ik wil bijvoorbeeld omhoog boosten op een game door d pad omhoog te drukken en met kruisje. Heeft iemand een computer programma.

Bedankt voor het meedenken.

jurrian120

Senior Member
User systemen
ik heb een PlayStation 3 en 4. Ik Trickshot vaak ik wil bijvoorbeeld omhoog boosten op een game door d pad omhoog te drukken en met kruisje. Heeft iemand een computer programma.

Bedankt voor het meedenken.
Ik snap uw vraag niet. Wees aub iets duidelijker en vertel iets meer over uw situatie zoals: is dit op een console of PC, en welke controller heeft u, de game etc etc.

Cronusmax is een usb stick die je in de conputer doet om de knopjes te veranderen(modden) en daarna in een console doet met je controler in de stick maar ik zocht een progamma waarbij ik me controller in me computer doe en vanaf mijn computer naar de console (ps3 of ps4)

jurrian120

Senior Member
User systemen
Cronusmax is een usb stick die je in de conputer doet om de knopjes te veranderen(modden) en daarna in een console doet met je controler in de stick maar ik zocht een progamma waarbij ik me controller in me computer doe en vanaf mijn computer naar de console (ps3 of ps4)
Ik ben bang dat dat niet gaat werken aangezien u met 2 verschillende systemen werkt. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Bovenaan