1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Kan er nu om lachen....

Discussie in 'CPU's, moederborden en geheugen' gestart door ariepaul, 5 apr 2019.

1. Hermano Conejo

Hermano Conejo Senior Member

Sinds:
    14 mei 2012
    Je bent keihard wim-bart. Ik pleit voor genade voor de onnozele hals. :rolleyes:

2. philpend

philpend Senior Member

Sinds:
    8 apr 2014
    @ariepaul geeft aan dat hij de windows melding over een floppy wel heel erg vreemd en grappig vind anno 2019. Wat anderen er daarna bij verzinnen is niet van zijn hand. Een ban hiervoor lijkt mij wel helemaal van de zotte. Ben het helemaal eens met topicstarte dat dit eigenlijk erg grappig is. Dank voor je post.

ariepaul en Hermano Conejo vinden dit nuttig.
  3. Comp User

Comp User Senior Member

Sinds:
    10 aug 2014
    Is het niet eens opgevallen dat hij het nog steeds een BIOS terwijl het al een aantal jaar UEFI is - niet dat ik het zelf niet meer doe:D, maar dat is omdat - ja, dat kan je ook als een (slecht) excuus gebruiken - er nog genoeg mensen in mijn omgeving zijn, die het verschil niet kennen.

4. ariepaul

ariepaul Member

Sinds:
    9 aug 2008
    De arrogantie druipt er van af bij de heren Hermano Conejo en wim-bart. Bedankt #philpend voor het in context zetten van mijn post.

5. Hermano Conejo

Hermano Conejo Senior Member

Sinds:
    14 mei 2012
    Geintje ariepaul :p

6. TJM de Groot

TJM de Groot Senior Member

Sinds:
    26 dec 2009
    Hoog gehalte van een theekransje nu, dit grappig begonnen topic. :confused:

7. Jonas Verhofsté

Jonas Verhofsté HWI Forum Crew

Sinds:
    8 mei 2014
    Heren, neem niet alles te serieus, dat wel doen is voor niemand aangenaam. Zoals @philpend al aanhaalt was het gewoon een grapje over de situatie: je boot-order gaat overhoop en in plaats van usb of cd-rom vraagt het ding naar een floppy, ik zou er ook strijk over gaan. De opmerking over Windows werd hier dan ook gegeven om het contrast aan te duiden, niet als subtiele hint om op het OS te bashen (gezien @ariepaul het overduidelijk zelf ook gebruikt).

Neem de zaken wat meer met een korrel zout, het maakt het leven heel wat aangenamer en gemakkelijker.

Om maar een voorbeeld te geven: nu we toch over Windows-bashing bezig zijn, moet dat niet "Windows-Powershelling" zijn? WSL daargelaten kan je volgens mij alleen Bashen op een Unix-systeem :D

Laatst bewerkt: 19 jun 2019 om 23:10
    Hermano Conejo vindt dit nuttig.
  8. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    @Jonas Verhofsté wat is dat daar op jullie redactie toch met al dat zout? Ergens een goeie promo voor ettelijke tonnen gevonden?

Jonas Verhofsté vindt dit nuttig.