Kan die oude kapotte 8400gs weg?

Stallone

Senior Member
Vraagje:
Kan die oude kapotte 8400gs weggegooit worden of is er kans dat er een 'mol je xfx8400gs contest card contest' komt?

Rol-Co

Senior Member
Geef hem een waardig afscheid zou ik zeggen.... :)

wie heeft de beste .....

Te winnen valt een 2gb ide flash drive :mrgreen: (ja stel ik beschikbaar)

Posse

Senior Member
Slopen??? Tsss...

Mocht er nog iemand zijn die z'n kaart nog niet heeft gesloopt, en hem voor een prikkie wil verkopen, dan houdt ik me aanbevolen. Krijg als het goed is volgende week een setje waar ik mee wil gaan overclocken (eerst alleen S-Pi) maar heb op het moment geen pci-e kaartje over. ;-)

Maar ik begrijp dat slopen veel meer fun is/kan zijn... May the best man win!

ath92

Member
Kunnen we daar niet een general "sloop je hardware" contest van maken? dus niet alleen maar de 8400GSjes? Lijkt me ook wel leuk, zal eens kijken of ik nog wat heb liggen als het doorgaat :p

Jeroen Weimar

Senior Member
Denken jullie wel aan het milieu heren? m.a.w.: steek het aub niet in de fik en als je het weggooid doe dat bij het KCA.. Een kapotte telefoon of lege batterijen gooi je ook niet zomaar in het bos neer :)

QuiCk01

Senior Member
ath92 zei:
Kunnen we daar niet een general "sloop je hardware" contest van maken? dus niet alleen maar de 8400GSjes? Lijkt me ook wel leuk, zal eens kijken of ik nog wat heb liggen als het doorgaat :p

Im in! Organiseer maar wat:lol:

MexxT

Senior Member
Mijnes leeft nog :D

Hij zit op het moment in mijn Pc, om de 8800GTS te vervangen tot de 9800GTX binnen is :p

Bovenaan