1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

KabyLake PCI Express Root Port #10 - A2B1

Discussie in 'CPU's, moederborden en geheugen' gestart door joforever1, 17 apr 2017.

1. joforever1

joforever1 Member

Sinds:
    7 dec 2011
    ik heb een nieuw moederbord MSI B250 carbon pro met een intel procesor 7500 geïnstalleerd maar nu kijk ik bij de apparaat beheer en daar zie een geel driehoekje bi het volgende probleem
    KabyLake PCI Express Root Port #10 - A2B1
    ik heb het volgende al geprobeerd ik heb de laatste versie van intel driver update utilty geïnstalleerd maar dit programma kon geen drivers vinden, wat kan ik nog doen

Laatst bewerkt: 18 apr 2017
  2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Handig is als je toch wat meer info schrijft en schrijft waaruit je systeem bestaat en dan niet alleen je moederboard, maar dus ook de rest. En tja verder even kijken of er bios updates zijn en zorgen dat je alle Windows updates binnenhaalt en je vaker even zelf dan op updates controleren moet klikken bij Windows.

3. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
  4. joforever1

joforever1 Member

Sinds:
    7 dec 2011
    bedankt voor de antwoorden we gaan proberen om de bios te updaten ,nog nooit gedaan hopen dat het goed gaat

5. Pakhuisrat

Pakhuisrat Member

Sinds:
    23 feb 2017
    Die moeite gaat niks opleveren hoor.

6. joforever1

joforever1 Member

Sinds:
    7 dec 2011
    ik heb de bios geupdate maar het probleem is er nog

7. envy8ight

envy8ight Senior Member

Sinds:
    11 jan 2015
  8. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
    Kan je ons zeggen welk item in het Apparaat Beheer dat een geel driehoekje heeft met die "KabyLake PCI Express Root Port #10 - A2B1" Error.

Laatst bewerkt: 19 apr 2017
  9. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Kijk een welk HW ID het heeft. Dit doet u onder apparaatbeheer rechtermuisklik op het gele driehoekje, ga dan naar details en selecteer hardware ID. Kan u daar een screen van posten dan kan ik kijken welke driver daar bij hoort (als die er überhaupt wel is).

Ik hoop dat u op Windows 10 zit aangezien kabylake niet meer ondersteund wordt op W7/8(.1) door Windows.

10. joforever1

joforever1 Member

Sinds:
    7 dec 2011
    hier is de gevraagde printscreen ,ik draai overig windows 10 64 bit
    bedankt dat jullie meedenken

Bijgevoegde bestanden:

11. jurrian120

jurrian120 Senior Member

Sinds:
    26 aug 2011
    Wat ik zo kan vinden op internet is dat de ontbrekende driver een Intel chipset driver is van de 200 generatie. Dit is de link die van MSI is en bij uw moederbord hoort. Dit zal als het goed is het probleem moeten oplossen.

Doet dat het niet verwijder eerst de Intel chipset drivers en installeer het vervolgens opnieuw.

12. joforever1

joforever1 Member

Sinds:
    7 dec 2011
    na alles geprobeerd te hebben contact opgenomen met Alternate ,waar ik het moederbord gekocht had ,heb ik deze terug gegeven en een asus bord genomen ,alles geïnstalleerd en geen problemen meer . bedankt voor de de reacties

Laatst bewerkt: 30 apr 2017