Kaarten ronde 2 vandaag verstuurd

Vanwege enkele voorraad problemen heeft het begin van ronde 2 helaas enige vertraging opgelopen. Vandaag hebben we van XFX/Komplett te horen gekregen dat de kaarten vanuit Komplett naar de 5 deelnemers van ronde 2 zijn verstuurd.

Vanwege de vertraging zal de einddatum voor ronde 2 verschoven worden, vermoedelijk met twee weken. Daar zal ik z.s.m. uitsluitsel over geven.

Aan de vijf deelnemers het verzoek om zodra de kaarten binnen zijn allen een eigen thread met updates te openen.

Garret

Senior Member
't Zal mij benieuwen wat je uit zo'n kaart kunt halen. En of hij beter overclocked dan een 3870.

Iedereen succes.

Oldscarface

Hardware.Info Pro OC
Kijk dat is goed nieuws. :cool:
Kunnen we eindelijk weer eens aan de bak.

Koen, is het al duidelijk welke kaarten we gaan krijgen ?

gelebeer

Senior Member
Good luck ;)!

@ Oldscarface
Regels Ronde 2

De vijf deelnemers met de beste scores gaan door naar ronde 2. Zij krijgen allen een gratis XFX GeForce 8800 GT videokaart toegestuurd, opnieuw kaarten uit exact dezelfde batch.

Oldscarface

Hardware.Info Pro OC
Goed nieuws,

Mijn kaart is ook al binnen :)
Ik hoop van het weekend iets te kunnen doen, want ik heb ff weinig tijd.
Suc6 iedereen die meedoen aan ronde 2 en HWI / XFX, bedankt voor de mooie videokaart. :mrgreen:

@gelebeer

XFX heeft iets van 6 verschillende versies van een 8800GT, vandaar dat ik het vroeg.
Maar we weten het nu.

Syngrow

Senior Member
Hier is ie ook al binnen :)

Ik ga er volgende week mee aan de slag, heb komende week een soort toetsweek op school dus heel weinig tijd.

Tegen die tijd open ik wel een topic met wat pics ed :)

Mod_Aap

Senior Member
Bij mij gaat het nog even duren.
Heb op z'n vroegst vrijdag pas tijd om de kaart op te halen bij het postkantoor.

En ga 14 maart op vakantie, en daarna tentamen week. Dus niet heel veel tijd om te benchen :(.

Ralf Schilders

Senior Member
dat is aan 1 kant zonde snot aap..
want je mocht toch door ten koste van zyap en je hebt nu amper tijd..:( dan heb je er nog niet erg veel aan.. maar hoe dan ook suc6!

Bovenaan