Is deze shop betrouwbaar?

joz

Senior Member
Kan ik weer een dag niet werken, en weer een dag thuis zitten wachten.
Ik weet niet hoor, maar met die pakketdiensten van tegenwoordig ga ik er überhaupt niet vanuit dat het op de dag geleverd word dat ze zeggen. Al zo vaak gehad dat ze zeggen dat ze langskwamen maar dat ze dat gewoon niet hebben gedaan (via de app van bv postnl krijg ik al bericht dat ik er zogenaamd niet was, terwijl er niets aan een briefje in de brievenbus zit. Dit terwijl ik gewoon thuis was en in de woonkamer zat waar ik zeker de bel kan horen). Ik ga er dus geen vrij voor nemen, dat is sowieso van de zotte, had je het beter ff zelf op kunnen halen op een tijd dat je niet hoeft te werken, lijkt me .
Je kan het ook de bezorger niet kwalijk nemen want die worden compleet uitgeknepen door de postdiensten en de webshops die voor bodemprijzen alles laten bezorgen.

hollandschevisch

Senior Member
Ik heb echt nooit problemen gehad bij Megekko. Ik vind het echt een topwinkel om te bestellen.

Wat betreft de pakket service... Vaak is het PostNL dat het verpest. Die komen altijd met verkeerde informatie etc. Ooit een keer iets besteld (geen elektronica of iets dergelijks). Kreeg ik bericht dat het bezorgd was. Niks thuis te vinden (er waren mensen aanwezig). Langs de buren gegaan, ook niets te vinden. Contact opgenomen met PostNL en te horen gekregen dat ik even moest wachten of het de volgende dag zou worden geleverd, maar ook niets. Uiteindelijk een procedure moeten starten bij de winkel waar ik had besteld. Heel gedoe met formulieren invullen, waar veel tijd overheen ging. Net toen ik de formulieren had opgestuurd werd precies die dag het pakket geleverd. Oftewel PostNL had even lekker gefaald en dat was niet de eerste keer. Heeft dus niks te maken met de webshop.

Panzio

Senior Member
Je had gewoon avondlevering kunnen kiezen of levering bij een pakketpunt. Kan allemaal bij Megekko.

Snap de teleurstelling maar het is wat overtrokken. Thuis blijven zitten om op de pakketbezorger te wachten is zooo vorig decennium.

quiller

Senior Member
Betreffende de pakjesdiensten (waar het in dit topic ook over gaat) : Wat wil je nu? Het mag niks kosten maar de service moet top zijn??? Kom nu zo naief zijn we niet. Je krijgt altijd wat je betaald.
Ik laat vaak de goedkoopste mogelijkheid leveren, maar voor duurdere bestellingen ga ik toch al snel over naar duurdere en ik moet zeggen : je merkt het verschil in de levering (tijd, zorg met je pak, beleefdheid aan de deur, …).

Forum m8

Senior Member
Inderdaad. Ik vermijd vaak DHL, DPD, UPS... etc. Allemaal een grote ergernis als je niet thuis bent. Moet je naar een of ander gebouwtje in de middle of nowhere waar ze dan een scanner hebben die niet werkt en 10 minuten nodig hebben je pakje af te geven.

DHL in Duitsland is wel goed.

De score met DHL Nederland hier is 2x een pakje van 300 euro gejat; zowel het eerste als de 're-send'. Beide keren is er een handtekening vervalst. Plus nog een pakje met HDD's die ze onder het parasolgat van de tuintafel (=afwatering van hele tuintafel) hebben gezet. Ik was blij met die antistatische zakjes...

PostNL gaat meestal wel goed. Alleen die track&trace klopt vaak niks van. Als in; allang afgeleverd maar T&T denkt wat anders.

Laatst ook lachen. Pakje voor de buren aangenomen. Ik vraag zo; 'Moet ik nog een krabbeltje zetten?'. "Nee hoor, dat heb ik al voor uw gedaan.". Mmmokey

Bovenaan