Is deze shop betrouwbaar?

CosmonRa

Senior Member
is dit een betrouwbare winkel? ik wou daar namelijk mijn nieuwe pc bestellen, dus aan jullie de vraag, hebben jullie goede ervaringen met deze zaak?

AantalProductPrijsSubtotaal
1Corsair Carbide 500R Black€ 108,02€ 108,02
1Corsair Hydro Series H100i€ 105,95€ 105,95
1Corsair RM Series 750W€ 112,95€ 112,95
1Crucial Ballistix Sport 8GB DDR4-2400 CL16 kit€ 107,95€ 107,95
1Crucial MX100 128GB€ 61,95€ 61,95
1Intel Core i7 5820K€ 362,95€ 362,95
1MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB€ 342,95€ 342,95
1MSI X99S SLI Plus€ 192,95€ 192,95
1Samsung SH-224BB/BEBE€ 11,05€ 11,05
1Seagate Barracuda 7200.14 1TB€ 47,95€ 47,95
10 productenImporteren als eigen wensenlijstTotaal€ 1.454,67

Roel1966

Senior Member
Als ik bij de shop reviews kijk op zowel hier bij HWI als de buren Tweakers dan zijn de meningen verdeeld en lees ik toch wel dat de service minder is. Persoonlijk zou ik dus niet bij Megekko kopen meer kijken bij b.v. Azerty, Mycom, 4Launch en dat soort webshops die toch gemiddeld genomen een betere service bieden.

frafra

Senior Member
Het enige vreemde dat ik kan ontdekken is dat Megokko staat ingeschreven op de het adres van CDROMLAND maar op de website staat een adres in Roosendaal.

Misschien een oud werknemer die in overleg deze shop is begonnen met back-up van CDROMLAND.

Sigm4tic

Master of Modding
Ik heb prettige ervaringen met Megekko. Ze hebben alles snel verzonden en kreeg ook overal bevestigingen en notificaties van. Ook de aftersales zijn erg goed. Zo was mijn moederbord defect en hebben zij deze kunnen opsturen en laten repareren. Ze reageerden snel op mijn mailtjes en deden erg hun best voor mij, dus ik zou hier zeker bestellen.

Ik hoop dat jij ook goede ervaringen zult hebben met deze winkel als je hier zal bestellen

DatAccountz

Senior Member
Ook de aftersales zijn erg goed. Zo was mijn moederbord defect en hebben zij deze kunnen opsturen en laten repareren. Ze reageerden snel op mijn mailtjes en deden erg hun best voor mij, dus ik zou hier zeker bestellen.
Als je hebt moeten wachten op reparatie is dat echt minimalistische aftersales. Niets speciaals aan.

Sigm4tic

Master of Modding
Als je hebt moeten wachten op reparatie is dat echt minimalistische aftersales. Niets speciaals aan.
Misschien is daar niets speciaals aan, maar bij een andere winkel was de bestelling te laat geleverd en opgestuurd en kreeg ik pas na drie dagen antwoord op mailtjes, dus in vergelijking met die winkel vond ik de aftersales vrij goed, maar daar kan jij anders over denken.

Pinkeltje

Member
Ik lees er veel slechte dingen over dus ga er niet kopen. Vooral dat ze kapotte producten verkopen en de schuld bij de klant leggen heb ik veel gelezen. Jammer want de prijzen zijn goed maar service blijkbaar slecht als er iets mis is.

Zij staan overigens niet ingeschreven op het adres van CD rom land zoals iemand hierboven zegt. Spinveld 8 is niet Dijklaan 9 toch?

Heb zelf nooit problemen met Megekko gehad :) Zowel m'n moederbord als RAM, behuizing en optische drive daar besteld. Kreeg alles netjes verpakt en op tijd binnen.

frafra

Senior Member

stin00

Senior Member
Heb hier regelmatig dingen besteld. Altijd zeer goed verpakt en dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad).
Nog geen enkel DoA product gekregen.

Pano

Member
Meggekko is gewoon hetzelfde als CD-ROM-LAND. Prijzen liggen alleen lager bij Meggekko, daar er geen fysieke winkel aan vast zit.
Zelfde fouten staan namelijk op beide sites en voorraden zijn gelijk.
Al veel gekocht bij ze en altijd goed en snel geleverd.

Weet nu waarom de prijzen goedkoper liggen, de service is waardeloos.

Ik bestel voor 500,00 spullen, en die zouden dinsdag 29 januari worden geleverd.
Op 28 januari krijg ik zelfs nog een mail waarin staat dat alles op voorraad is, en dat de datum van de 29e nog steeds doorgaat.

Ik neem vrij van mijn werk om thuis te kunnen zijn, en mijn werk PC te kunnen maken. en ik mail om 12 uur en om half 3, of ze weten hoe laat het bezorgd wordt, en ik krijg pas om 15:15 een mail, dat het bestelde voorwerp, nu net pas binnen is, en nu pas verstuurd wordt?! zit ik gewoon een hele dag thuis, en hoor pas einde middag dat dit voor snot is.

En vervolgens kan er niets meer af, dan alleen excuses.
Geen compensatie of iets dergelijks.

Kan ik weer een dag niet werken, en weer een dag thuis zitten wachten.

Laatste keer dat ik hier iets bestel.

psychosammie

Senior Member
Kijk, en daarom lees ik nooit shop reviews. Het is namelijk zo dat alleen mensen die iets te zeuren hebben geneigd zijn te reageren. En dat voor je eerste bericht hier :eek:

Dat geeft een ietwat vertekend beeld. Ik heb 1 bestelling gedaan waarbij 1 onderdeel ontbrak. Twee dagen later keurig nagestuurd. Dus ik ben tevreden.

Bovenaan