iOS 4 op de 3gs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

zojuist een iphone 3gs aangeschaft. Werkt prima nu op OS 3.1.3.

Nu kan ik echter updaten naar 4.0.1. Is dit verstandig om te doen?
Vragen:
- Wordt de iphone 3gs trager?
- Ik behoud mijn huidige apps?
- Werkt het beter? Ik bedoel, is de update noodzakelijk?

Vooral of de iphone trager wordt vind ik erg belangrijk. Ik hoop dat iemand al dit heeft gedaan en er antwoord op kan geven.

Alvast bedankt!

Mijn ervaring is alleen dat je accu veel sneller leeg is.

Ervaring met 30 stuks tot nu toe.

Hij wordt ook trager door het multitasken.
Als je update dan blijven al je apps staan en anders zijn ze met iTunes terug te zetten.

Kortom.

Mijn advies ga nog niet update tot er een grote update naar 4.1 uitkomt.

frafra

Senior Member
User systemen
Ik heb ook ge-update maar heb nog geen slechte ervaringen.
Als je 2 keer op de ronde toets drukt dan zie je precies wat er open staat en kan je dat sluiten.

Ook vind ik het erg fijn dat ik nu alle games bijvoorbeeld in 1 mapje kan gooien. Internet dingen in een ander mapje enzo, ik hoef niet meer te sliden naar rechts.

Fijnste vind ik nog dat al mijn email nu samen gevoegd is en ik niet elke account afzonderlijk hoef te bekijken.

Maar goed, ieder heeft een persoonlijke mening maar ik vind het een goede update.

frafra

Senior Member
User systemen
Ik heb niet gemerkt dat hij trager wordt. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik geen actieve gebruiker. Elke avond gaat hij gewoon in de oplader nadat mijn vrouw, vaak enkele uren, bubbles heeft gespeeld ;)

David van Dantzig

Hoofdredacteur Hardware Info
User systemen
Kan echt niet zeggen dat ik in het dagelijks gebruik hinder ondervind van het trager worden - objectief gezien wellicht meetbaar, maar ik merk het niet echt - de voordelen (mappen, multitasking) wegen wat mij betreft er tegenop. En ik heb meestal een appje of 20, 30 tegelijk open staan.

Ik heb zelf mijn iphone gejailbreaked, zodat ik andere sms geluiden en reminder geluid erop kon zetten. Dit kan nog niet met de nieuwste firmware, daarom blijf ik nog even lekker op de oudere versie zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan