Intel Core i7 2600K - CPU MP 40x / Geheugen MP 8x - SuperPi 1.5 XS 1M

Klopt want iedereen kan wel 105 halen..
QUOTE]

Ik niet. Kijk naar mijn hwbot cpu-z resultaten, zooooo slecht ben ik nu ook weer niet. De cpu wil niet harder! Of is er een truc die ik niet weet. het vreemde is dat als het boot dan is het ook bench stabiel. en in windows kan ik er niet eens 0,1 bclk bijdoen of hij slaat vast.
:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Niet in windows en ook niet vanuit de bios Voltages maken helemaal geen verschil!

Zoals C.deWeerd al zegt: De meeste booten met 105. die van mij dus niet.
Probeer hem te verkopen en een andere te halen, maar schiet nog niet echt op.

Settings heb ik denk ik alles wel geprobeerd. (tips?)
Moederbord kan zijn, maar wat ik hoor/lees zit er bij Sandy bridge vrijwel geen verschil in moederborden.
Las gisteren op hwbot nog een verhaal van iemand die getest had met een Gigabyte ud3 en een ud7 en op allebij dezelfde resultaten behaalde en dat was zelfs op ln2.

diezel

Senior Member
User systemen
gewoon je ding doen ,na dat de 32m scores gepost zijn weten we wat de andere cpu's draaien ...er zullen er altijd wel een paar bij zitten die hoge bclk s draaien .

Settings heb ik denk ik alles wel geprobeerd. (tips?)
Moederbord kan zijn, maar wat ik hoor/lees zit er bij Sandy bridge vrijwel geen verschil in moederborden.
Las gisteren op hwbot nog een verhaal van iemand die getest had met een Gigabyte ud3 en een ud7 en op allebij dezelfde resultaten behaalde en dat was zelfs op ln2.
Yeahhhh 1st post hiero.

Vtt en PCH voltage de lucht in rammen. niet bang wezen. Probeer eens met beiden tot 1.16 of je daar een hogere bclk mee kunt halen.

diezel

Senior Member
User systemen
wie zal het zeggen .we gaan het zien na de 32m scores

quote Domus von Dutch
Denk niet dat kou er veel mee te maken heeft. Succes morgen allemaal hoe vaak mag je een inzending doen?

gewoon op het laatst je beste score ..tussendoor kan je ook gewoon scores posten
net wat je wil :s

Laatst bewerkt:

diezel

Senior Member
User systemen
rc tweakit werkt niet meer ? en evo slaat ook steeds vast in xp 32 bit
met 64 bit xp en w7 gaan last van ..ik heb 1 score pi 1m en als ik rc tweakit niet aan de praat krijg blift het tot mijn spijt bij deze score ...

Bovenaan